Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Feil operativsystem og defekt skjerm fra Multicom

Anbefalte innlegg

Noen ganger kan en "massering" av en fast lysende eller mørk pixel hjelpe. Bruk f.eks en qtip og masser skjermen der pixelen sitter, forsiktig. Jeg har lest om tilfeller der dette fikset problemet fullt og helt.Skjermer tåler ganske mye, så lenge du ikke bruker noe som er skarpt eller hardt.

Endret av thomit
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det skal mye til før du skader skjermen med en slik metode. Men gjør du det, er du selvfølgelig i trøbbel :wee:

Jeg prøvde det selv en gang. og da trykket jeg ganske hardt til - men dessverre uten at det hjalp. Men jeg skadet ikke skjermen på noen måte.

Endret av thomit
Lenke til kommentar

http://www.multicom....px#Avbestilling

Det står mellom 950,- til 1600,- trekker fra beløpet på angrerett hvis det er Multicom sine egne laptoper. Så det må nok gå gjennom reklamasjon, ikke angrefrist.

Ærlig talt, dette har de ikke lov til å gjøre i det hele tatt. Tilvirkningskjøp gjelder når en vare er tilvirket eller tilpasset spesielt til en kunde, utover det som er standard. Det at man velger blandt et par standardkonfigurasjoner (f.eks 1x4GB minne eller 2x4GB minne) skal definitivt ikke regnes som tilvirkningskjøp.
Lenke til kommentar

Det er vel et definisjonsspørsmål. At det settes inn hardware etter en kundes spesifikke ønsker, kan vel godt falle innenfor begrepet? Altså at standard er konfigurasjonen før kunden gjør noen forandringer, alt annet er ikke standard. Dette gjelder vel også bare de modellversjonene som er konfigurerbare, og ikke de versjonene som kommer i faste oppsett, men med visse forskjeller mellom utgavene, skulle jeg tro.

Endret av thomit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...