Trådstarter Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 (endret) Hei, En venn av meg har ikke fått plass noe sted, og skal med sine 48 konkurransepoeng forsøke å komme inn på en økonomi og administrasjon-linje. De mulige valgene er enten høyskolen i Narvik, Hedmark, Nord-Trøndelag eller Finnmark. Hva er best? Er det likt og bare opp til han å vurdere byen han havner i? Mvh, TS Endret 19. juli 2013 av Trådstarter Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 48 konkurransepoeng. Jeg vet ikke om det er noen merkbar forskjell i renomé mellom disse høgskolene, men jeg vet at ved høgskolen i Finnmark så er det god oppfølging av elevene, og at man er nærmere foreleserne enn ellers. Lenke til kommentar
Trådstarter Skrevet 19. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2013 (endret) Rettet i førstepost, takk. Skal si det til han! Det er mulighet for master på NHH fra alle øk. adm. linjer i Norge? Endret 19. juli 2013 av Trådstarter Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Rettet i førstepost, takk. Skal si det til han! Det er mulighet for master på NHH fra alle øk. adm. linjer i Norge? Jepp. Det forutsetter selvfølgelig et godt karaktersnitt etter endt bachelor. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Rettet i førstepost, takk. Skal si det til han! Det er mulighet for master på NHH fra alle øk. adm. linjer i Norge? Ikke alle økad linjer oppfyller automatisk fagkravene til NHH, så han må velge valgfagene taktisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå