Gå til innhold

Kan du anbefale en film til meg?

Klossmajoren

Anbefalte innlegg

Trenger bare en film til i kveld, eneste kriterie er at det ikke skal være sci-fi eller animert! Ellers enn det kan det være alt mulig! :)

Sliter virkelig med å finne noe bra selv, så alt vil tas imot med stor takk! :)

Also: Foretrekker filmer som er litt nye, snakker ikke om 2012-2013 filmer, men de som er fra 2000-ish og oppover! Filmer fra 60-70 tallet blir litt gammelt for meg!

Endret av Klossmajoren
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Støtter han over her, Bourne! Bare ikke Legacy, den siste.

Ellers Django Unchained, eller This Means War, ikke tidenes film, men helt grei :)

Lenke til kommentar

Det hadde jo vært greit om du sa litt mer om hva du likte. Alle har forskjellig smak, og det vil være umulig for oss å vite hva du liker uten mer informasjon.

Personlig syns jeg for eksempel at 90 % av filmene nevnt i denne tråden er noe drit.

Sa at alt går, men ikke sci-fi og animert...? Leter bare etter anbefalinger her.

Lenke til kommentar

Det hadde jo vært greit om du sa litt mer om hva du likte. Alle har forskjellig smak, og det vil være umulig for oss å vite hva du liker uten mer informasjon.

Personlig syns jeg for eksempel at 90 % av filmene nevnt i denne tråden er noe drit.

Hei hei hei! Sier du at filmene jeg foreslo er noe dritt? :cry: Er det noe galt med sjangeren?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Vil anbefale harold and kumar go to white castle, en helt hysterisk morsom film:) eller den helskrudde professoren vist du ikke allerede har sett den før?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...