Klossmajoren Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 (endret) Trenger bare en film til i kveld, eneste kriterie er at det ikke skal være sci-fi eller animert! Ellers enn det kan det være alt mulig! Sliter virkelig med å finne noe bra selv, så alt vil tas imot med stor takk! Also: Foretrekker filmer som er litt nye, snakker ikke om 2012-2013 filmer, men de som er fra 2000-ish og oppover! Filmer fra 60-70 tallet blir litt gammelt for meg! Endret 19. juli 2013 av Klossmajoren Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 A beautiful mind The town American gangster The devils advocate Undercover i Brügge 2 Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 19. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2013 Nice, takker! Bare å slenge ut flere titler om du har noen flere! Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Du går glipp av så mye om du ikke ser stort annet enn filmer laget etter år 2000 See no Evil Hear no Evil The prestige Detektor http://www.imdb.com/title/tt0197402/?ref_=fn_al_tt_1 Dirty Harry Law Abiding Citizen Snatch Basic Instinct Austin Powers Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 The Departed Lord Of The Rings filmene Taken Iron Man The Avengers Ocean's filmene The Bourne filmene Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Støtter han over her, Bourne! Bare ikke Legacy, den siste. Ellers Django Unchained, eller This Means War, ikke tidenes film, men helt grei Lenke til kommentar
Nux Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Bourne ja Ellers funker også Crank! Må se. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Det hadde jo vært greit om du sa litt mer om hva du likte. Alle har forskjellig smak, og det vil være umulig for oss å vite hva du liker uten mer informasjon. Personlig syns jeg for eksempel at 90 % av filmene nevnt i denne tråden er noe drit. 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 The Intouchables. Fantatatatatastisk film! 2 Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 19. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2013 Det hadde jo vært greit om du sa litt mer om hva du likte. Alle har forskjellig smak, og det vil være umulig for oss å vite hva du liker uten mer informasjon. Personlig syns jeg for eksempel at 90 % av filmene nevnt i denne tråden er noe drit. Sa at alt går, men ikke sci-fi og animert...? Leter bare etter anbefalinger her. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Da anbefaler jeg deg å ta en titt i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1069692 Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Det hadde jo vært greit om du sa litt mer om hva du likte. Alle har forskjellig smak, og det vil være umulig for oss å vite hva du liker uten mer informasjon. Personlig syns jeg for eksempel at 90 % av filmene nevnt i denne tråden er noe drit. Hei hei hei! Sier du at filmene jeg foreslo er noe dritt? Er det noe galt med sjangeren? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Extremely loud and incredibly close er ganske fin. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Pettersenper, jeg liker 1,5 av filmene du foreslo. Det er ikke noe feil med verken sjanger eller noe annet. Det er bare snakk om forskjellig smak. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Vil anbefale harold and kumar go to white castle, en helt hysterisk morsom film:) eller den helskrudde professoren vist du ikke allerede har sett den før? Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 22. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2013 Vil anbefale harold and kumar go to white castle, en helt hysterisk morsom film:) eller den helskrudde professoren vist du ikke allerede har sett den før? Nice, takk! Skal sjekke ut begge to! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå