Nerddinnen Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 skal kjøpe nytt tastatur, men er ikke helt sikker på merker og kvalitet. Noen som har noe tips Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 logitech er best. jeg ville ikke satset på trådløst hvis du ikke skal flytte på deg ellerno hele tia :/ men de fleste logitech tastatur er gode, du får se på forskjellige og se hvilken som passer ditt behov osv best =) Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 btw skrives ikke nerdinnen med 1 d? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 logitech er best. jeg ville ikke satset på trådløst hvis du ikke skal flytte på deg ellerno hele tia :/ Logitech best, ja. HÅH HÅH! Beklager at jeg ler rått. Trådløst er selvfølgelig kjekke greier, i og med at man gjerne kan sitte i tre-fire måneder før man bytter batterier. Man slipper også kabler, og det er ikke akkurat sånn at trådløse tastatur henger igjen på samme måte som trådløse mus. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Topicen din er dårlig, bare så det er sagt! For all del, Logitech har greie tastaturer, men at de er best er jeg ikke enig i. Skal du kjøpe tastatur så kjøp et delt, og da er etter min mening dette best: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...18&GrpID=5&s=pl Dama har Logitechs delte tastatur, så jeg har prøvd det en del også. Er ikke i tvil om at jeg foretrekker MS-tastaturet i linken over. Trådløst tastatur er over hodet ikke noe problem. Det er som nevnt tidligere i denne tråden ikke noe problem med forsinkelser slik tilfellet kan være med mus. Batteriene varer i "år og dag" også. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Skal du kjøpe tastatur så kjøp et delt, og da er etter min mening dette best:http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=27478&t=1064&l=2&AvdID=1&CatID=18&GrpID=5&s=pl Hør, hør. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 neh...hvorfor bry seg? Kjøp en vanlig, hvit tastefjøl! Lenke til kommentar
bollefisen Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Eg syns no at microsoft sin nye tastefjøl er tøff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg