SlickSilver_ Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Hei, Lurte litt på om noen kunne hjelpe meg med følgende: Vitamin D-supplering eller Vitamin D-supplementering? Kjenner mange som benytter seg av det sistnevnte. Har gjort en del google-søk på dette, og det virker som om supplering er det som er korrekt i denne sammenheng. Imidlertid har jeg ikke funnet noen konsekvente svar. Takk:) Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Supplering er det å bringe noe. Eksempelvis "jeg kan supplere stoler til kontoret". Supplementering er det å tilsette noe i tillegg til det ordinære. I dette tilfellet er det dette som blir det riktige, siden Vitamin-D er gjerne noe man tar i tillegg til vanlig kosthold. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Noe galt med supplement, eller rett og slett tilskudd? Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 (endret) Tilskudd er vel det beste. Endret 19. juli 2013 av Vannlinjen 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå