Øystein.F. Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 (endret) Oddworld-skaparen har lite positivt å seie om Microsoft. Les hele saken Endret 19. juli 2013 av Arodem Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 I mens er de som har lyst å nyte old school indiespill uten Kinect, kraftigere hardware, til en lavere pris, hvor flere av spillene er gratis med PS+ hjertelig velkommen til å kjøpe PS4 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg ATWindsor Skrevet 19. juli 2013 Populært innlegg Del Skrevet 19. juli 2013 I mens er de som har lyst å nyte old school indiespill uten Kinect, kraftigere hardware, til en lavere pris, hvor flere av spillene er gratis med PS+ hjertelig velkommen til å kjøpe PS4 Evt PC, som det er vanskelig å argumentere imot er den definitivt beste plattformen, om man legger indie-spill til grunn. AtW 27 Lenke til kommentar
hubar Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Burde kanskje endre overskrifta til å matche utsagnet? Han sier at markedsføringsteamet bør få sparken, ikke Xbox-teamet..... Ellers så har vel Phil Harrison sagt at det kommer info om indie utvikling snart. 6 Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Noen andre som husker Lorne Lannings evige klaging på Sony rundt lanseringen av PS2? Munch's Oddyssey var i utgangspunktet ment for Sonys maskin, men Oddworld Inhabitants hoppet over på Xbox fordi Sony visstnok var så vriene å samarbeide med. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 I mens er de som har lyst å nyte old school indiespill uten Kinect, kraftigere hardware, til en lavere pris, hvor flere av spillene er gratis med PS+ hjertelig velkommen til å kjøpe PS4 Det er da ikke gratis når du betaler for PS+? Lenke til kommentar
Booz Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Dessuten mister du de "gratis" spillene den dagen du sier opp ditt PS+ abonnement 4 Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Dessuten mister du de "gratis" spillene den dagen du sier opp ditt PS+ abonnement Mister tilgangen hvertfall. Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Dessuten mister du de "gratis" spillene den dagen du sier opp ditt PS+ abonnementMister tilgangen hvertfall. Får man de tilbake om man skulle fortsette ps+ abbo'n i fremtiden? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Får man de tilbake om man skulle fortsette ps+ abbo'n i fremtiden? Har du spillene på HDD etter ditt PS+ går ut, funker dem ikke. Fornyer du PS+ for eks 1 år funker dem igjen Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 (endret) Får man de tilbake om man skulle fortsette ps+ abbo'n i fremtiden? Ja det gjør man, noe jeg selv kan bekrefte da jeg nylig meldte meg på PS+ tjenesten igjen etter nesten 1år fravær. Og jeg ser ikke noe problem med at en har kun tilgang til spillene om en abonnerer. Slutter jeg å abonnere på Spotify eller Netflix så får jeg ikke brukt dem tjenestene heller... Endret 19. juli 2013 av _LarZen_ 3 Lenke til kommentar
Brahmeister Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Mulig Microsoft har vært slik hele tiden, men jeg har i hvert fall fått øynene opp og kommer definitivt til å velge Sony denne gang. At Microsoft gjør det så vanskelig for indieutviklere er bare helt bak mål. Snakk om å grave sin egen grav. 2 Lenke til kommentar
lashrasch Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 I mens er de som har lyst å nyte old school indiespill uten Kinect, kraftigere hardware, til en lavere pris, hvor flere av spillene er gratis med PS+ hjertelig velkommen til å kjøpe PS4 PC. 2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Jeg tipper det er bare snakk om tid før Microsoft gjør lignende som Sony, eller noe som i det minste gjør det mye enklere for utviklere å publisere på Xbox plattformen. Dem kan nok ikke fortsette slik det har vært når det blir så enkelt på PS4. På papiret vel å merke...hvordan det blir i praksis gjenstår jo å se da. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Jeg tipper det er bare snakk om tid før Microsoft gjør lignende som Sony, eller noe som i det minste gjør det mye enklere for utviklere å publisere på Xbox plattformen. Dem kan nok ikke fortsette slik det har vært når det blir så enkelt på PS4. På papiret vel å merke...hvordan det blir i praksis gjenstår jo å se da. Ja de tar jo 180'er for tiden, snurr seg etter vinden og hermer etter sony. Alle planer de hadde for plattformen er makulert. De har tatt frem word og skrevet en ny stratigi. "Do whatever Sony does". 2 Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Kan for så vidt støtte overskriften! Lenke til kommentar
Tønne Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Første jeg tenkte etter jeg så at de viste fram xbone er at noen må få fyken etter dette! makan til dårlig måte å kommunisere med. De klarte alldri å svare for seg og skapte bare mere spørsmål. Synes nå JEG. Og nei jeg er ikke Sony fanboy, jeg har bare hatt Xbox før og jeg ble meget skuffet av dette Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Får man de tilbake om man skulle fortsette ps+ abbo'n i fremtiden? Jepp. Lenke til kommentar
Bakken91 Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 (endret) Første jeg tenkte etter jeg så at de viste fram xbone er at noen må få fyken etter dette! makan til dårlig måte å kommunisere med. De klarte alldri å svare for seg og skapte bare mere spørsmål. Synes nå JEG. Og nei jeg er ikke Sony fanboy, jeg har bare hatt Xbox før og jeg ble meget skuffet av dette Helt enig. Nå fikk jo Don Mattrick sparken på sett og vis (han fikk en stilling hos Zynga som han takket ja til). De tilrettela for de store utviklerne som Activision, uten å tenke på brukerne sine. Det blir jo helt feil. Det de sa i etterkant før de snudde helt var jo også helt på tryne - dersom du ønsker å spille offline kan du kjøpe en xbox 360 og greier... fy faen. Jaja... Endret 2. august 2013 av Bakken91 Lenke til kommentar
RoycoOfNorway Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Indie, kutt ut! FIFA, BF & FORZA, de tre store sjangrene, konge spill, de aller fleste kjøper maskiner og downloadable content i forhold til disse spillene. MEN hvorfor ikke la Indie bølgen få skvulpe fritt? Tapte inntekter i forhold til flaggskipene? Tapte inntekter i å tilrettelegge for noe som ikke gir millioner? Drar konklusjoner til "pirat" miljøet og håper/antar at Microsoft vil tilpasse seg etterhvert. PS4 er en dårlig spøk! Veldig subjektivt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå