Gå til innhold

Sphere of balance

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror jeg ville tatt et ekstra bilde av v. hånden i en mer fri positur, og satt inn. Bare et forslag,Bra ide.

Jeg er enig, men jeg har ikke klipt hele henne inn. Hun støtta hånda si på noe så det er vanskelig å få den til å være mer avslappet. Mener du at jeg skulle tatt et bilde av en slapp hånd og redigert inn? Tror ikke jeg ville klart det...

Lenke til kommentar
Tror jeg ville tatt et ekstra bilde av v. hånden i en mer fri positur, og satt inn. Bare et forslag,Bra ide.
Jeg er enig, men jeg har ikke klipt hele henne inn. Hun støtta hånda si på noe så det er vanskelig å få den til å være mer avslappet. Mener du at jeg skulle tatt et bilde av en slapp hånd og redigert inn? Tror ikke jeg ville klart det...

Ja mente du skulle redigert inn en hånd, tror du hadde fiksa det.

Lenke til kommentar
Ja mente du skulle redigert inn en hånd, tror du hadde fiksa det.

Jeg skal ta det til meg å prøve å tenke lenger neste gang jeg prøver på noe lignende. Når jeg tenker meg om hadde det ikke vært verre enn litt clone tool og pirkearbeid. Takk for konstruktiv kritikk! :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...