Øystein.F. Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Ventetida blei ikkje lang om du ikkje rugar på ein Windows-PC. Les hele saken Lenke til kommentar
Puro Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Valve does it again. PS: Snart er vi ved 2.6 Mill USD compendium målet, immortal item yay Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Valve er virkelig en utvikler uten sidestykke på PC-plattformen. Flott at noen våger å gå nye veier. Lenke til kommentar
Eslu Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 For dere som ikkje har hatt sjangsen til å prøve, ytelsen i spillet er veldig bra i og med at AMD driveren min ikkje er noe å hoppe i taket for. Låg godt over 60 fps med high settings 1920x1200 med hd6870 Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Prøvde det med Linux her og. Fungerte heilt kanonbra! Synes rett og slett det fungerte betre og meir smooth enn Windowsversjonen. 1 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Prøvde det med Linux her og. Fungerte heilt kanonbra! Synes rett og slett det fungerte betre og meir smooth enn Windowsversjonen. Det kan kanskje være verdt å prøve en low-latency-kernel også. Jeg har prøvd litt i Ubuntu 12.04 med Nvidia-drivere, og det kan gi jevnere bildeflyt selv om gjennomsnittlig ytelse blir cirka det samme. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Yay, jeg er nummer 84xxx i køen. Flott at Valve satser på crossplatform spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå