moldestudent Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Hallo! Jeg var så dum og ikke søkte på en stadium jeg har oversett som jeg nå synes virker veldig interessant. Stadiumet er fullt med ingen venteliste. Jeg har takket ja til tilbud etter hovedopptaket, men fikk beskjed om at hvis jeg søkte statsvitenskap årsstadium, flyttet til plassen, gikk til kontoret og ba om å bli flyttet over til bachelorgraden (som er full med ingen venteliste) kunne han garantere meg plass der. Men han sa at studiet også kunne bli lagt ut på resttorget hvis det ble ledige plasser der etter supp. opptaket så da kunne jeg søke der. Problemet er at jeg må si i fra meg min nåværende plass for å få den plassen han garanterer meg. Hvordan kan han garantere meg dette muntlig over telefon når det ikke er garanti for det i det hele tatt, denne mannen er en Dekan for dette studiet, synes dette virker absurb, noen innspill? Kan han virkelig garantere noe slikt uten å faktisk garantere det? Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Be om å få det skriftlig, i en mail feks. Dersom du får det skriftlig at han garanterer det vile jeg nok ha større tro på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå