Tømmerås Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Har akkurat kjøpt meg en macbook air og prøver å lære meg den, men sliter med å få den på norsk, jeg er inne i "system preferences" - "language and text" og setter norsk bokmål, hva er det jeg gjør feil? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Du må dra Norsk til toppen av lista, og deretter logge ut og inn igjen. Da skal du få OSet på norsk. Lenke til kommentar
Tømmerås Skrevet 19. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2013 Se der ja, nå ordnet det seg. Mye å sette seg inn i for en gammel windowsbruker, som at rullehjulet på musa virker galveien, men blir vel fort vant til dette. Jeg har og problem med å få kontakt med Nas, en qnap ts 119, får opp denne meldingen, Operasjonen kan ikke fullføres fordi originalobjektet for «Multimedia» ikke ble funnet. Funker fint i windows......... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Å fikse scrollingen er også lett, Systemvalg -> Trackpad -> Bla og Zoom -> Rulleretning. Fordi den "naturlige" veien er teit og Steve Jobs var et rasshøl. Lenke til kommentar
Tømmerås Skrevet 19. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2013 Se der ja, da var det problemet og løst Takker så mye. Det der med nas har jeg funnet ut av, av en eller annen grunn var jeg innlogget som gjest og forandret det til admin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå