Gå til innhold

summerfeeling

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man skulle nesten tro du har ditt eget modellbyrå så mange flotte modeller som du jobber med.

Her er jeg litt usikker på det svarte håret akkurat i bildekant fordi sort er den sterkeste fargen vi har og den som trekker mest oppmerksomhet hvilket har vært malernes metode å skape dybde på gjennomårhundrer nettopp fordi sort og også mørke partier trekker.

Nå skal det i sannhet sies at du har en mørk speiling nede ved ramma så kanskje er det nok til å veie opp. Jeg er ikke sikker.

Men signaturen din er en Mester verdig og kan minne om hvordan Edvard Munch lot signaturen bli en del av bildet. I hans bilder måtte man ofte lete etter signaturen. Slik også her.

Her har mange fotografer som kliner opp skrikende signaturer og ødelegger ofte flotte bilder fordi signaturen da stjeler all oppmerksomhet litt å lære.

Roar

Lenke til kommentar

Tusen takk Roar for utdypende og fin tilbakemelding:) Ja ang signaturen får man alltid negativ tilbakemelding for at den finnes i det hele tatt på bildet. men du ser som jeg tenker at det er med i bildets helhet.. prøver å la den passe inn... ;) men ikke alltid det blir like bra sikkert. Ang den mørke fargen er det en bra tanke du kommer med som jeg tar med meg videre i mitt bildeskapende:) TAKK :) Og ha en flott dag!

Hilsen Tove

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...