Gå til innhold

I Gamlebyen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du må ha fylt opp en god del giga på minnebrikka i løpet av denne Fredrikstadturen din.

Her henter skarpheten ut gode og fargerike detaljer - og da spesielt på det gule trehuset midt imot.

Skal jeg pirke litt så kan jeg jo nevne at jeg ville retta opp venstrekanten og kutta innafor det halve vinduet for dermed fjerner du også et fragment av en gavel oppe i venstrekanten som gjør nevnte kant noe urolig.

Ellers kan jeg nevne at jeg har lagt merke til at du har litt forkjærlighet for komposisjoner der du får med to gater i vinkel på hverandre - noe som gir god spenning i bildet.

Roar

Lenke til kommentar

Digger bildene dine her fra Gamlebyen ! Kikker på dem og lar meg inspirere og lærer mye! Men må jo være litt ærlig, akkurat fra deg så forventer jeg mere "sprut" og mer lys i bildene - så jeg ble litt skuffet når det ikke var mer. Ikke at dette ikke var bra, men noe med at farger og lys gjør en glad - og at fra deg "forventer" jeg en gladere stemning (eller en mystisk stemning) :) Men fint å se at du mestrer alt, viser det ,

og bestemmer selv ;)

Endret av Jentungen1
Lenke til kommentar

Digger bildene dine her fra Gamlebyen ! Kikker på dem og lar meg inspirere og lærer mye! Men må jo være litt ærlig, akkurat fra deg så forventer jeg mere "sprut" og mer lys i bildene - så jeg ble litt skuffet når det ikke var mer. Ikke at dette ikke var bra, men noe med at farger og lys gjør en glad - og at fra deg "forventer" jeg en gladere stemning (eller en mystisk stemning) :) Men fint å se at du mestrer alt, viser det , og bestemmer selv ;)

Mange takk. Jeg har jo en bråte fargeglade bilder herfra. Slapp av det kommer nok mer - følg med. Jeg har prøvd å gi bildet litt gammelt preg.

Lenke til kommentar

Du må ha fylt opp en god del giga på minnebrikka i løpet av denne Fredrikstadturen din.Her henter skarpheten ut gode og fargerike detaljer - og da spesielt på det gule trehuset midt imot.Skal jeg pirke litt så kan jeg jo nevne at jeg ville retta opp venstrekanten og kutta innafor det halve vinduet for dermed fjerner du også et fragment av en gavel oppe i venstrekanten som gjør nevnte kant noe urolig.Ellers kan jeg nevne at jeg har lagt merke til at du har litt forkjærlighet for komposisjoner der du får med to gater i vinkel på hverandre - noe som gir god spenning i bildet.Roar

Mange bilder ja. Jeg tok ca 250 bilder alt i alt. Har en voldsom jobb med å redigere her nå.

Takk for kommentaren - det er notert.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...