Jentungen2 Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 MS Henrik Ibsen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Et flott sommerbilde Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Stilig.. elsker speilingen som gir et nydelig finurlig mønster!! Bra jobba! mvh Tove Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Vakkert syn denne båten og også bildet, J2 ! Liker at du har med så og si hele speilingen. Jeg opplever at det firkantete bildeformatet krasjer noe med den formen som hovedmotivet har og tror kanskje du kunne beskjært bildet til et 2x3/4x6-format. Velg Crop overlay eller trykk R på tastaturet og velg deretter blant de forhåndsdefinerte sideforholdene. Dette gjør at du får beskjært ørlite i bunn og nesten helt ned til de gule mastene på båten. Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 19. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2013 Torhild Jansen skrev (På 19.7.2013 den 8.56): Et flott sommerbilde . Tusen takk for det, Torhild Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 19. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2013 Ovidia2 skrev (På 19.7.2013 den 9.18): Stilig.. elsker speilingen som gir et nydelig finurlig mønster!! Bra jobba! mvh Tove . Takk for det, Ovidia2, blei en fin og artig speiling i bølgene fra båten, har aldri lagt sånn merke til det før Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 19. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2013 Birger Mulvik skrev (På 19.7.2013 den 12.57): Vakkert syn denne båten og også bildet, J2 ! Liker at du har med så og si hele speilingen. Jeg opplever at det firkantete bildeformatet krasjer noe med den formen som hovedmotivet har og tror kanskje du kunne beskjært bildet til et 2x3/4x6-format. Velg Crop overlay eller trykk R på tastaturet og velg deretter blant de forhåndsdefinerte sideforholdene. Dette gjør at du får beskjært ørlite i bunn og nesten helt ned til de gule mastene på båten. . Tusen takk for tilbakemeldingen, Birger Enig med deg om formatet, blei litt kjedelig som firkantet, har lagt ut en V2 nå med det formatet du foreslo, passer nok bedre Har som vanlig forstyrrende ting rundt hovedmotivet i bildet, derfor måtte jeg beskjære litt av den nederste delen av speileingen dessverre og hadde noen begrensninger som trær osv. på begge sidene, så fikk så vidt kronglet det til med utsnittet synes jeg Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Veldig bra, J2 ! Det var også slik jeg så det for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg