Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke mye å sette negativfingeren på her.

Damen foran meg har jo ganske riktig fått fram at "portalen" mellom ørene er et stort pluss.

Jeg ville hat 5-10mm mer ned for litt mer luft ned mot hjørnet.

Men nå begynner du vel å bli skikkelig lei av kjepphesten min - he he.

Roar

Lenke til kommentar

Veldig flott utsnitt og en artig poséring av ekornet der det har kommet seg litt opp i høyden for bedre oversikt :)

Opplever dog lys/kontrast som noe flatt og fargene noe "tamme".

Tror derfor at du kanskje har brukt litt for lite tid i det digitale mørkerommet som heter Lightroom.

Jeg tar meg den frihet å legge ved et bilde som også viser hva jeg har gjort i Lightroom.

Med tanke på at du innehar RAW-fila så kan du kanskje gjøre enda mere ut av behandlingen.

post-251374-0-01630100-1374237353_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Bare helt vakkert ! Kjempe flott bilde, Jan Erik og henger meg opp i slike artige detaljer som at noen av ørehårene står i bue slik at de nesten møter hverandre, ganske så sjarmerende synes jeg :thumbup:

Tusen takk ;)

Ikke mye å sette negativfingeren på her.

Damen foran meg har jo ganske riktig fått fram at "portalen" mellom ørene er et stort pluss.

Jeg ville hat 5-10mm mer ned for litt mer luft ned mot hjørnet.

Men nå begynner du vel å bli skikkelig lei av kjepphesten min - he he.

Roar

Tusen takk )

Nei du..blir ikke lei,for det med utsnitt, sitter ikke helt hos meg ennå,så det er bare å fyre løs Roar ;) ;)

Endret av Jan Erik Engan
Lenke til kommentar

Veldig flott utsnitt og en artig poséring av ekornet der det har kommet seg litt opp i høyden for bedre oversikt :)

Opplever dog lys/kontrast som noe flatt og fargene noe "tamme".

Tror derfor at du kanskje har brukt litt for lite tid i det digitale mørkerommet som heter Lightroom.

Jeg tar meg den frihet å legge ved et bilde som også viser hva jeg har gjort i Lightroom.

Med tanke på at du innehar RAW-fila så kan du kanskje gjøre enda mere ut av behandlingen.

Tusen takk Birger. Flott du gidder ta deg tid mener jeg.Jo har Lightroom,og litt rart du fant disse innstillingen,for er vel omtrent slik bilde er originalt...men så er det det att en ikke helt har troa på seg selv,og lysner bilde for mye osv...så slike tips settes pris på ;) ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...