Gå til innhold

Hjelp av kjøp til Gaming pc

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en gutt på 14 år, jeg konfirmerer meg snart, i 2. helgen i semptember. Jeg har også bursdag 1 måned før det, jeg får forskudd på en del konf penger mellom bursdagen og neste måned. Jeg er nesten sikker på at jeg vil ha rund 10 000.

så budsjettet er på 9000, trenger 1000 for monitoren.

Så jeg ønsker en gaming pc som kan kjøre GTA V på høy grafikk, trenger ikke være max, men hadde vært awesome om det gikk for mitt budsjett.

Jeg har laget flere forskjellige handlevogner på komplett, dustinhome og netonnet når jeg har kjedet meg, men har aldri blitt fornøyd og litt usikker på hva disse komponentene yter og om det er verdt det.

Noe jeg ønsker og få til er:

-God kjøling, lite støy da jeg ofter lar den stå på om natten og denne jeg har nå bråker som bare det.

- En pc som kan vare 3 år før den må byttes. Denne jeg har nå varte ikke ett år pga dårlig kjøp av deler.

Specs på den pcen jeg har nå:

4 Gigabyte Ram 1333 MHz

Gainward GeForce GT 430 1GB

AMD FX-4100 Quad-Core 3.6 GHz

MSI-7641 760GM-P23(FX)

Silverpower 400W Strømforsyning.

Cooler Master Elite 310 Sort/Sølv Kabinett

Standard CPU vifte

500GB gammel Laptopp HDD.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har laget ett oppsett til deg her. Bare legg til dette skjermkortet, så kommer det på rundt 9K hos Dustin. Om den klarer GTA V vet jeg ikke, siden spillet kun har blitt annonsert for konsoller. Både RAM og HDD burde kunne flyttes over til dette bygget, så hvis du ikke trenger større harddisk, kan du bytte den ut med en SSD.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...