Curiousgirl Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Hei. Jeg tenker å kanskje kjøpe en MAC mens jeg er i USA til høsten. Så jeg lurte bare på om det faktisk går ;P Kan man kjøpe en MAC i USA og bruke den i Norge? Eller går det ikke? Er innstillingene osv. annerledes (unntatt språket)? Skulle gjerne hatt svar ganske fort! Takk Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Det går fint, legg i bagasjen og dra hjem Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Du mister de 5 årene reklamasjon du har i Norge! Lenke til kommentar
Curiousgirl Skrevet 19. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2013 Flott! Det går fint, legg i bagasjen og dra hjem Flott! Så den funker like bra? Takk ♥ Du mister de 5 årene reklamasjon du har i Norge! Haha ;P Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 (endret) Flott! Flott! Så den funker like bra? Takk ♥ Haha ;P Eneste forskjeller er at keyboardet mangler æøå, men det er jo /care uansett, er det krise kan du kjøpe bare keyboard nettet. AC adapter veksler automatisk mellom 110/220v, men pluggen er forskjellig, denne får du kjøpt på apple butikken eller på humac i Oslo da du kommer hjem. Du mister de 5 årene reklamasjon du har i Norge! Derfor man har noe som heter innbo forsikring... Endret 19. juli 2013 av -Night- Lenke til kommentar
HawkeyeFtw Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Eneste forskjeller er at keyboardet mangler æøå, men det er jo /care uansett, er det krise kan du kjøpe bare keyboard nettet. AC adapter veksler automatisk mellom 110/220v, men pluggen er forskjellig, denne får du kjøpt på apple butikken eller på humac i Oslo da du kommer hjem. Derfor man har noe som heter innbo forsikring... Reklamasjon er vel forskjellig fra innbo forsikring? Altså om hardisken av en eller annenngrunn slutter å fungere etter 4 år, så får man det på reklamasjon trodde jeg? Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Det er normal sltiasje og du ville ha sltt og fått noe reklemasjon på 5 år gammel disk. derfor også garantien på disken er 3 år fortiden. Lenke til kommentar
HawkeyeFtw Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Det er normal sltiasje og du ville ha sltt og fått noe reklemasjon på 5 år gammel disk. derfor også garantien på disken er 3 år fortiden. Det samme gjeldermvel batterier. Men dersom noe annet skulle slutte å fungere ville det vel ha blitt dekket av reklamasjon og ikke innbo forsikring. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 kjøp eller idiot forsikkering i butikken.... apple er ikkke akkuart sammarbeidsvilllige på norske lover... Lenke til kommentar
HawkeyeFtw Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 kjøp eller idiot forsikkering i butikken.... apple er ikkke akkuart sammarbeidsvilllige på norske lover... Selger de produkter i Norge må de følge norsk lov. 1 Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 http://nrkbeta.no/2013/02/22/kundebehandling-ikke-apples-sterkeste-side/ er maange av de der. apple er idioter, når min dell gikk i stykker kom de hjem til meg dagen etter og fikset den. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 innbo har også egenandel... Lenke til kommentar
Frekvens Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 (endret) Du bør ikke gjøre det, mtp. reklamasjon, vrien garanti og et 87(?)-tasters tastatur. Endret 20. juli 2013 av Frekvens 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå