Gå til innhold

[Løst] Kan man kjøpe MAC i USA med hjem til Norge?

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg tenker å kanskje kjøpe en MAC mens jeg er i USA til høsten. Så jeg lurte bare på om det faktisk går ;P Kan man kjøpe en MAC i USA og bruke den i Norge? Eller går det ikke? Er innstillingene osv. annerledes (unntatt språket)? Skulle gjerne hatt svar ganske fort!

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flott!

Flott! Så den funker like bra? Takk ♥

Haha ;P

Eneste forskjeller er at keyboardet mangler æøå, men det er jo /care uansett, er det krise kan du kjøpe bare keyboard nettet. AC adapter veksler automatisk mellom 110/220v, men pluggen er forskjellig, denne får du kjøpt på apple butikken eller på humac i Oslo da du kommer hjem.

Du mister de 5 årene reklamasjon du har i Norge!

Derfor man har noe som heter innbo forsikring...

Endret av -Night-
Lenke til kommentar

Eneste forskjeller er at keyboardet mangler æøå, men det er jo /care uansett, er det krise kan du kjøpe bare keyboard nettet. AC adapter veksler automatisk mellom 110/220v, men pluggen er forskjellig, denne får du kjøpt på apple butikken eller på humac i Oslo da du kommer hjem.

Derfor man har noe som heter innbo forsikring...

Reklamasjon er vel forskjellig fra innbo forsikring? Altså om hardisken av en eller annenngrunn slutter å fungere etter 4 år, så får man det på reklamasjon trodde jeg?

Lenke til kommentar

Det er normal sltiasje og du ville ha sltt og fått noe reklemasjon på 5 år gammel disk. derfor også garantien på disken er 3 år fortiden.

Det samme gjeldermvel batterier. Men dersom noe annet skulle slutte å fungere ville det vel ha blitt dekket av reklamasjon og ikke innbo forsikring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...