Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Åpne VW Golf fra innsiden?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, når jeg låser døren med sentrallåsen så får ikke jeg til å åpne dørene fra innsiden. Finner ikke noen annen måte enn å eventuelt knuse ruten, men det vil ikke jeg gjøre. :p

 

Greit at du er nesten uten kunnskap, men det er litt dumt å be om råd på et forum om du ikke kan lese.

Lenke til kommentar

 

 

Greit at du er nesten uten kunnskap, men det er litt dumt å be om råd på et forum om du ikke kan lese.

 

Kan lese, men 1. jeg vil vite hvordan jeg kan åpne døren når den er låst fra utsiden med sentrallås uten og knuse ruten. 2. Jeg ville vite hvordan jeg testet alarmen. :)

Lenke til kommentar

Ja, og det testet jeg og takk for det. :) Men lurer fortsatt på om det er mulig å låse opp døren fra innsiden når den er låst fra utsiden? Hvis jeg låser selv fra innsiden går det an å åpne med dørhåndtaket men låses den utenifra går det ikke. Ikke med å trykke på lås opp knappen eller ved å ta i dørhåndtaket.

Lenke til kommentar

Du lurer på om det du har funnet ut at ikke går an går an?

Eller?

 

Du har jo skrevet svaret selv ser det ut til.. Men jeg synes det er rart at den ikke kan åpnes fra innsiden selv om den er låst fra utsiden.

 

Få en person på utsiden til å låse bilen mens du sitter inni den, forsøk så å åpne døra.. Så enkelt kan det gjøres.

Lenke til kommentar

Ja, går det ikke an eller er det et lurt triks? For eksempel så hvis strømmen er gått på bilen min er det et skjult nøkkelhull på utsiden av bilen hvor jeg kan låse den opp med nøkkel. Siden alt er elektrisk så må det gå an å åpne døren på en eller annen måte fra innsiden hvis den av en eller annen grunn skulle gå tom for strøm eller noen blir låst inne?

 

Eller har jeg funnet en svakhet?

 

Glemte å si at jeh testet med en på utsiden og fikk ikke opp døren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...