Gå til innhold

Militante feminister og rasisme. <Splittet fra Victoria selger sex>

Anbefalte innlegg

Skjønner, så denne påståtte støtten er da basert på innbilt tankelesing fra din side? Det kan jo forklare litt av hvert.......

Tankelesning... Absolutt ikke. Vennligst ta kontakt med ML om du skulle ønske slikt.

Det er sant, man må ikke drive med personlig vold, man kan feks beordre vold igjennom militær makt, som stalin, har hun gjort det? Vennligst konkretiser.

Som jeg påpekte, hun støtter, og brukes som støtte for lover som bruker vold for å gjennomføres. Ergo er hun militant. Rasist også. F.eks renovasjonslovene i Norge/Sverige.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tankelesning... Absolutt ikke. Vennligst ta kontakt med ML om du skulle ønske slikt.

Som jeg påpekte, hun støtter, og brukes som støtte for lover som bruker vold for å gjennomføres. Ergo er hun militant. Rasist også. F.eks renovasjonslovene i Norge/Sverige.

Om det ikke er tanklesning, så er det noe du bare finner på, fordi jeg har ikke skrevet noe om denne støtten du påstår at jeg gir.

Isåfall er alle som støtter en stat med politi og lovverk "militante", du bør tilstrebe deg å bruke ordet slik andre gjør det, ellers går det utover kommunikasjonen.

AtW

• Liker 1
Lenke til kommentar

Om det ikke er tanklesning, så er det noe du bare finner på, fordi jeg har ikke skrevet noe om denne støtten du påstår at jeg gir.

Selvsagt har du det, dog så gidder jeg ikke å gå igjennom grumset ditt fra tidligere tider.

Isåfall er alle som støtter en stat med politi og lovverk "militante", du bør tilstrebe deg å bruke ordet slik andre gjør det, ellers går det utover kommunikasjonen.

Hva er dette for noe vrøvl, Direktoratet for "korrekt slik vi vil at du skal mene"?

At du er tungenem er noe du må jobbe med selv.

Lenke til kommentar

Har splittet fra Victoria selger sex tili en ny tråd en del innlegg som strengt tatt burde vært slettet men pga allmenn interesse lar jeg de stå selv om flere av dem til tider er fulle av skittkasting.
Jeg advarer derimot mot videre fokus på person og videre ufin diskusjon, greier dere ikke å følge reglene så blir det stenging av tråd og eventuelt hardere reaksjon enn nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...