ArneMoe Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Noen som har prøvd flixs.net? Synes det høres så utrolig ut at jeg ikke tør prøve det. Softwaren er sikkert full av spyware. Eller tar jeg feil? http://www.flixs.net Lenke til kommentar
XtraPlay Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Tja man vet jo aldri..... Lenke til kommentar
Kvakko Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Tror ikke jeg ville hatt noe økonomisk å gjøre med noen som driver en (tilsynelatende) ulovlig virksomhet. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Hørtes for godt ut til å være sant. Jeg tviler på at filmene og musikken er lovlig, selv om du betaler for programmet... Lenke til kommentar
eberland Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Gratis film/mp3 og litt "pyramide-spill" er jo en sikker vinner.... Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Gratis film/mp3 og litt "pyramide-spill" er jo en sikker vinner.... Lenke til kommentar
ArneMoe Skrevet 26. september 2003 Forfatter Del Skrevet 26. september 2003 Dette må jo bare være ulovlig. Det er vel ikke verdt bryet å prøve å finne ut om det er lovlig. Hadde være digg om det var lovlig da Skjønner ikke hvordan de kan tjene penger på det, når de gir vekk 40 % av fortjenesten til affilates. Selv med 100 % fortjeneste ville ikke det gå bra, dersom de skulle betale for filmene.. Siden blir vel stengt etter kort tid. Men da har vel dette firmaet samlet inn mange brukere som de kan tjene penger på... Lenke til kommentar
Godstoge Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Men dersom de forsikrer at deres produkter er lovlige, så kan ikke du beskyldes for noe som helst. ,) Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 selvfølgelig bare tull. Gratis fildelingsprogrammer er like lovlige og mye bedre. Lenke til kommentar
eberland Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Gratis film/mp3 og litt "pyramide-spill" er jo en sikker vinner.... Bare jeg som synes det stolpediagrammet med utrolige muligheter for fortjeneste virker litt suspekt? Alla 1000 andre network marketing/pyramidespill osv... Lenke til kommentar
Godstoge Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Nei, men her betaler du for ett produkt, som tilsier at du har LOV til å laste ned. Men på den andre siden er det jo lov til å laste ned fra fildelingstjenester også da. =P Tenkte ikke på det med det samme jeg. Lenke til kommentar
Jonah Hex Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Hm. Et kjapt søk på Google viser andre forum med medlemmer som faktisk prøver dette "produktet". For så å finne ut at de betaler for å få tilgang til Kazaa Lite. En luring har gitt programmet et annet skin go selger det til suckers. Hehe, lykke til på reisa for de som fortsatt vil prøve, det viser vel bare at vi bare vil bli lurt! Lenke til kommentar
JuBi Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 her OSER det svindel! nesten uansett hva man trykker på av linker, så havner man kun på betalings siden. står ingenting om hva man kan laste ned Når dem i tillegg sier at man kan laste ned ubegrenset av 1 Billion filmer,mp3 og musikkvideos til bare 168,- pr mnd, så må det jo ringe en bjelle??? Det eneste som står i klartekst på den siden, er en detaljert oppskrift på hvordan man skal betale dem med kredittkort! ikke noe annet btw: skulle likt og sett serveren til Flixs, som har plass til 1 Billion filer!! lol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå