Gjest Slettet+56132 Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 (endret) Velkommen, Jeg har Skyrim Legendary Edition på både Xbox 360 og på PC. Det jeg ønsker å gjøre er å overføre Xbox 360 Skyrim save til PC Skyrims uten bruk av Modio? Problemet med disse veiledningene under er at de bruker Modio. og Tekstveiledning Grunnen til at jeg ikke kan bruke Modio er fordi den ikke finner profilen og sier dette: "No profiles found". Bilde under: Jeg har naturligvis formatert en USB enhet med Xbox 360 filsystem, og har overført spillerprofilen og siste Skyrim save. Jeg får tilgang til disse filene med "Party Buffalo". Dermed er det ingen feil med USB enhet. Noen som har en alternativ metode eller som vet hvordan jeg kan "fikse" Modio? Søker løsning Endret 18. juli 2013 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Jeg har allerede funnet en alternativ måte å frakte filen til PC og deretter tilbake til Xbox, jeg hoppet fra level 50 til level 100. Pluss la til en rekke perks via consol commands. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå