Gå til innhold

Jeg får Kinesisk install språk på programmer med Norsk Win8

Anbefalte innlegg

Jeg skulle laste ned uTorrent her om dagen, så trykte jeg kjapt å galt, og den valgte simpifyed chinese. Jeg avbrøt installasjonen og lastet ned programmet på nytt.. Men nå kommer det automatsik Kinesisk! Akkurat som windows setter det som standard installasjon språk!? Noen som har tips ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lol! Lær deg kinesisk? :wee:

Virker merkelig at utorrent satt standard for operativsystemet. Prøv å avinstallere utorrent. Så åpner du startmenyen og skriver "kjør". Da skal du få opp en liten boks. Skriv inn "appdata" og trykk enter. Da vil du få opp en liten mappe, og her skal du åpne mappen kalt "roaming". Sortér så etter navn og se om du finner utorrent (helt øverst alfabetisk fordi u-en egentlig er den greske bokstaven mu). Hvis mappen er der sletter du den. Da skal du bli kvitt alt av info utorrent har lagret underveis. Så laster du ned utorrent på nytt og ser om det hjelper.

Eventuelt må du gå til kontrollpanel > region og klokke (eller noe i den duren) > tastatur og språk > installer/avinstaller språk og reinstallere den norske språkpakken.

Lenke til kommentar

Lol! Lær deg kinesisk? :wee:

Virker merkelig at utorrent satt standard for operativsystemet. Prøv å avinstallere utorrent. Så åpner du startmenyen og skriver "kjør". Da skal du få opp en liten boks. Skriv inn "appdata" og trykk enter. Da vil du få opp en liten mappe, og her skal du åpne mappen kalt "roaming". Sortér så etter navn og se om du finner utorrent (helt øverst alfabetisk fordi u-en egentlig er den greske bokstaven mu). Hvis mappen er der sletter du den. Da skal du bli kvitt alt av info utorrent har lagret underveis. Så laster du ned utorrent på nytt og ser om det hjelper.

Eventuelt må du gå til kontrollpanel > region og klokke (eller noe i den duren) > tastatur og språk > installer/avinstaller språk og reinstallere den norske språkpakken.

Det var dette som måtte til

---------------------------------------------------------------

Da vil du få opp en liten mappe, og her skal du åpne mappen kalt "roaming". Sortér så etter navn og se om du finner utorrent (helt øverst alfabetisk fordi u-en egentlig er den greske bokstaven mu). Hvis mappen er der sletter du den. Da skal du bli kvitt alt av info utorrent har lagret underveis.

---------------------------------------------------------------

Takker og nesebukker for hjelp :))

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...