eriknor Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Morgen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 (endret) Oii, dette var nydelig, for en stemning og flott motiv, likte måten gjerdet og veien trekker meg innover i bildet og passet jo perfekt at fuglene stod litt med nesa begge veier og at trepælene på gjerdet har forskjellige høyder der de sitter, i tillegg til tåken, skaper dette en interessant spenning i bildet synes jeg God sommermorgen hilsen fra J2 Endret 19. juli 2013 av Jentungen2 Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 19. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2013 Oii, dette var nydelig, for en stemning og flott motiv, likte måten gjerdet og veien trekker meg innover i bildet og passet jo perfekt at fuglene stod litt med nesa begge veier og at trepælene på gjerdet har forskjellige høyder der de sitter, i tillegg til tåken, skaper dette en interessant spenning i bildet synes jeg God sommermorgen hilsen fra J2 Takk for det. Så ut som om jeg var oppe før kråkene den dagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg