Ueland Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Neste versjon av Microsoft Word er snart i butikkhyllene, vi har tatt en liten kikk på programmet her. Les artikkelen her Lenke til kommentar
jokki Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 noen som vet hva tid dette blir tilgjengelig i norge og hvor mye det vil koste? Har dere ikke også mottatt en hel office pakke og ikke bare word? edit: skrivefeil Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 26. september 2003 Forfatter Del Skrevet 26. september 2003 noen som vet hva tid dette blir tilgjengelig i norge og hvor mye det vil koste?Har dere ikke også mottatt en hel office pakke og ikke bare word? edit: skrivefeil Jo, vi har hele pakken og tar for oss program for program :-) Da prisene alltid hopper litt frem å tilbake før en lansering så har vi ikke noen eksakte tall å gå ut med enda. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 noen som vet hva tid dette blir tilgjengelig i norge og hvor mye det vil koste?Har dere ikke også mottatt en hel office pakke og ikke bare word? edit: skrivefeil Jo, vi har hele pakken og tar for oss program for program :-) Da prisene alltid hopper litt frem å tilbake før en lansering så har vi ikke noen eksakte tall å gå ut med enda. okei For msn messenger buddyen min sfenne hadde hadde sagt at dere hadde mottatt hele office 2k3 og syntes det var litt rart, men nå er hodet mitt på plass igjen. Lenke til kommentar
TimeTwister Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Siden xml blir implementert, har dere noen anelse om hvordan dette vil bli kompatibelt med eks Open Office (som kan lese xml dokumenter)? For hvis kompatibiliteten blir bedre som en konsekvense er jo det bra, for idag er det jo endel ting du kan med open office som ms office ikke leser og vica versa. Dette er da hvis man ser bort fra den digital rights tingen som er nevnt Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Når dokumentet er lagret i XML vil det i ettertid være uproblematisk å redigere videre på dokumentet i Word. Men det er greit å vite at dokumentet vokser betraktelig i størrelse når det konverteres over til XML. Det er jo egentlig uproblematisk å redigere videre på dokumentet om du lagrer det i .doc formatet til ms også da Lenke til kommentar
TimeTwister Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 har du gjort dette, og saa tilbake igjen til ms word? spesielt hvis du legger til litt tegning osv i open office, blir ganske morsomt hehe Lenke til kommentar
Bergenga Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Jeg håper Outlook blir det neste programmet dere gir ut test av, for det er det jeg er mest spent på nye funksjoner i. Vet dere om Access vil følge med i den utgaven som det kommer studentversjon av? Hadde vært fint om det gjorde det, for Access er i mine øyne mye mer nyttig enn PowerPoint og Frontpage (grøss!) til sammen. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 28. september 2003 Forfatter Del Skrevet 28. september 2003 Jeg håper Outlook blir det neste programmet dere gir ut test av, for det er det jeg er mest spent på nye funksjoner i. Vet dere om Access vil følge med i den utgaven som det kommer studentversjon av? Hadde vært fint om det gjorde det, for Access er i mine øyne mye mer nyttig enn PowerPoint og Frontpage (grøss!) til sammen. Vi kommer innom alle programmene i tur og orden Av det jeg vet så er Microsoft Excel på vei nå, og Windows 2003 server blir og "kikket på" av en annen tester så vi har mye spenndendes på vei. Jeg er ikke helt sikker ang Access men jeg vil tro at det kommer i student versjonen det og :-) Lenke til kommentar
TimeTwister Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Testet dere hvordan kompatibiliteten mellom openoffice og word2003 var? Er veldig spent mht detxml baserte (open office har jo brukt dette en stund) vil minske terskelen for aa bruke eks open office. har selv laget bak i tiden dokumenter som skulle leveres inn til noen som brukte word, og da hadde jeg laget det i openoffice, og det gikk ikke fint (ikke morsomt skrive om alt sammen i ms office i etterkant...) Fint om dette endrer seg iogmed at word blir xml basert. Men som sagt, noen synspunkter paa dette fra dere som har testet word 2003 (eller andre for den saks skyld)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå