ole_marius Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 (endret) Hei hei, begynner endelig å få til det å bruke Steinberg sequal 3 sitt musikkredigeringsprogram. I anledningen vil jeg gjerne ha tilbakemelding på sangen som er i linken under. Til opptak av denne egne komposisjonen har jeg brukt min Ibanez S-Prestige med Line 6 sin Spider 3 75w forsterker. Har brukt en standard trommeloop fra programmet og spilt av 1 sologitar og 2 rytmegitarer. Rytme 1 har markant venstre høyttaler mens rytme 2 har markant høyre høyttaler, dette for å skape et mer helhetlig lydbilde for rytmen selv om begge rytmene spiller eksakt det samme. Sjanger er noe alla classic rock tror jeg. Ting jeg vet fra før av er at jeg har noen få enkelt tendenser til å nesten miste takten her og der under soloen, ellers er jeg litt usikker på om jeg burde beholde avsluttningssoloen på slutten av sangen. Så det jeg ønsker er best mulig tilbakemelding slik at jeg kan på neste prosjekt gjøre en enda bedre jobb. Av tidligere tilbakemeldinger på andre ting som jeg har som smått fiklet på har jeg fått tilbakemelding på en ganske ensformig, kjedelig og repeterende soloer som jeg har prøvd meg på. Håper jeg klarte å unngå denne fellen denne gangen. så håper dere vil like denne. =) Waiting for a nobody Endret 18. juli 2013 av ole_marius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå