Bombasa Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Hei Jeg har instalert to tråløse SMC 2,4GHz wireless USB adaptere (http://www.komplett.no/k/k.asp?ck=1&r=1&action=info&s=sr&p=30826&AvdID=1) på to PCer. Jeg har fått de til å finne hverandre men får ikke delt internett med den ene PCen??? Jeg har ADSL fra Tele2 på en Win2000 PC og vil gjerne dele den med en PC med win XP på. Har stilt for deling trodde jeg hadde gjort det riktig også men det fungerer ikke. På begge PCene står det i at de har tråløs kontakt så det er nok ikke der problemet ligger men jeg får ikke delt noe med noen av PCene, har veldig dårlig erfaring med nettverk så jeg vet ikke helt hvordan jeg kan få det til å fungere. Skulle jo hjerne hatt internett på PCen med win XP også.... Håper noen kan hjelpe meg??? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Tråder skal ha et beskrivende emnefelt. Om du lurer på noe om hovedkortet ditt så skal emnefeltet være "Problemer med Epox5k3+ hovedkortet mitt". Tråden skal også være postet i rett kategori. Emnfefelt med kun store bokstaver, overdrevent bruk av !? og lite beskrivende vil bli stengt. Eksempel på dårlig emnefelt er "HJEEEEEELP!!!!HVA GJØR JEG NÅ????????". Posten stenges pga dårlig bruk at emnefeltet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg