Gå til innhold

Hvor mye er din steam konto verdt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

30 Games - 1846.3 Hours - $652.68 Dollars.

Lotro ikke medregnet der dog, selv om de samarbeider med steam nå. Vil helst ikke si den totale summen på timer der tror jeg..Fikk sjokk når jeg sjekket via google :D

Lenke til kommentar

Står bare "Searching" :s

Min Steam konto er verdt 0,- samme er samtlige Steam kontoer som er blitt laget. Alle dem digitale lisensene er låst og har ingen verdi.

De er verdt så mye folk er villige til å gi. Så jo, de er verdt noe.

Og forresten:

Updates

07/18/2013

Added sale prices! I'll try to keep them updated regularly

Endret av J. Verlander
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Tips: For å kalkulere hvor mye en faktisk har brukt på å kjøpe spill på STEAM, trykker oppe i høyre hjørne i STEAM hvor det står "user's account" > Account Details Fra Account Details går du til Store transactions og der kan du bruke en kalkulator å plusse alt i ett, og se hvor mye du har betalt for spill gjennom STEAM.

Husk på at man bruker Euro, så da må en finne en kalkulator på nett (ellers kan en også regne det ut på egenhånd). I Google kan du skrive 100 euro in nok, og da vil du få opp hvor mye det er tilsammen. Det er som regel dagens kurs.

Min Steam konto er verdt 0,- samme er samtlige Steam kontoer som er blitt laget. Alle dem digitale lisensene er låst og har ingen verdi.

Det stemmer da ikke. I EU har man en lov som sier at en skal kunne selge spill digitalt, så STEAM må faktisk rette seg etter den loven etterhvert.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Du kan selge hele kontoen din.

Det er ikke lov.

You may not sell or charge others for the right to use your Account, or otherwise transfer your Account, nor may you sell, charge others for the right to use, or transfer any Subscriptions other than if and as expressly permitted by this Agreement (including any Subscription Terms or Rules of Use)

EDIT: Men jeg har gjort poenget mitt nå, skjønner dere vil diskutere hvor mye penger dere har brukt på Steam kontoen. Så vi lar det ligge...

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Det er ikke lov.

You may not sell or charge others for the right to use your Account, or otherwise transfer your Account, nor may you sell, charge others for the right to use, or transfer any Subscriptions other than if and as expressly permitted by this Agreement (including any Subscription Terms or Rules of Use)

Da er det vel umulig å laste ned ulovlige torrents og da?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det er ikke lov.

EDIT: Men jeg har gjort poenget mitt nå, skjønner dere vil diskutere hvor mye penger dere har brukt på Steam kontoen. Så vi lar det ligge...

Verdi trenger ikke å være for andre, det kan også være verdi for deg selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...