Crazy Joe Davola Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Nerder. 17 Games - 4732.4 Hours - $152.89 Dollars Likevel har du mer spilletid enn samtlige i denne tråden 2 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Skulle akkurat til å påpeke det samme.. Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 30 Games - 1846.3 Hours - $652.68 Dollars. Lotro ikke medregnet der dog, selv om de samarbeider med steam nå. Vil helst ikke si den totale summen på timer der tror jeg..Fikk sjokk når jeg sjekket via google Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 (endret) Står bare "Searching" :s Min Steam konto er verdt 0,- samme er samtlige Steam kontoer som er blitt laget. Alle dem digitale lisensene er låst og har ingen verdi. De er verdt så mye folk er villige til å gi. Så jo, de er verdt noe. Og forresten: Updates 07/18/2013 Added sale prices! I'll try to keep them updated regularly Endret 18. juli 2013 av J. Verlander 2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 De er verdt så mye folk er villige til å gi. Så jo, de er verdt noe. Selg meg et av spillene dine da, jeg betaler jeg om du får det til. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Selg meg et av spillene dine da, jeg betaler jeg om du får det til. Det er snakk om en konto, ikke et enkelt spill. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 (endret) Tips: For å kalkulere hvor mye en faktisk har brukt på å kjøpe spill på STEAM, trykker oppe i høyre hjørne i STEAM hvor det står "user's account" > Account Details Fra Account Details går du til Store transactions og der kan du bruke en kalkulator å plusse alt i ett, og se hvor mye du har betalt for spill gjennom STEAM. Husk på at man bruker Euro, så da må en finne en kalkulator på nett (ellers kan en også regne det ut på egenhånd). I Google kan du skrive 100 euro in nok, og da vil du få opp hvor mye det er tilsammen. Det er som regel dagens kurs. Min Steam konto er verdt 0,- samme er samtlige Steam kontoer som er blitt laget. Alle dem digitale lisensene er låst og har ingen verdi. Det stemmer da ikke. I EU har man en lov som sier at en skal kunne selge spill digitalt, så STEAM må faktisk rette seg etter den loven etterhvert. Endret 18. juli 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Det er snakk om en konto, ikke et enkelt spill. Ja, en konto som har ingen verdi. Da alt er låst fast og med ingen mulighet for å gjøre som du vil med dine digitale lisenser. Det er jo hele poenget med hva jeg skrev. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Selg meg et av spillene dine da, jeg betaler jeg om du får det til. Du kan selge hele kontoen din. 2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 (endret) Du kan selge hele kontoen din. Det er ikke lov. You may not sell or charge others for the right to use your Account, or otherwise transfer your Account, nor may you sell, charge others for the right to use, or transfer any Subscriptions other than if and as expressly permitted by this Agreement (including any Subscription Terms or Rules of Use) EDIT: Men jeg har gjort poenget mitt nå, skjønner dere vil diskutere hvor mye penger dere har brukt på Steam kontoen. Så vi lar det ligge... Endret 18. juli 2013 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 (endret) Du kan selge hele kontoen din. Det er imot en bindene kontrakt mellom bruker og VALVE. http://forums.steamp...d.php?t=2169773 Var for treg. Endret 18. juli 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Det er ikke lov. You may not sell or charge others for the right to use your Account, or otherwise transfer your Account, nor may you sell, charge others for the right to use, or transfer any Subscriptions other than if and as expressly permitted by this Agreement (including any Subscription Terms or Rules of Use) Da er det vel umulig å laste ned ulovlige torrents og da? 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Da er det vel umulig å laste ned ulovlige torrents og da? Hva snakker du om? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 1 Games - 166.0 Hours - $39.99 Dollars 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Det er ikke lov. You may not sell or charge others for the right to use your Account, or otherwise transfer your Account, nor may you sell, charge others for the right to use, or transfer any Subscriptions other than if and as expressly permitted by this Agreement (including any Subscription Terms or Rules of Use) EDIT: Men jeg har gjort poenget mitt nå, skjønner dere vil diskutere hvor mye penger dere har brukt på Steam kontoen. Så vi lar det ligge... Verdi trenger ikke å være for andre, det kan også være verdi for deg selv. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Dere som har fått til steamometer.com - hvilken nettleser brukte dere? Min står bare på "Searching"... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 (endret) Dere som har fått til steamometer.com - hvilken nettleser brukte dere? Min står bare på "Searching"... Har du skrevet inn http://steamcommunity.com/id/brukernavn, eller skrev du inn brukernavnet ditt? Endret 18. juli 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Er nok noen problemer, har prøvd Chrome, Firefox, Opera og IE nå.. Imens, av spill jeg faktisk har kjøpt i STEAM Store: 930NOK Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 49 Games - 553.7 Hours - $844.52 Dollars Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå