steketermometer Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 (endret) Fant en gammel disk fra en datamaskin jeg hadde før. Vet der er ting innpå disken, bilder og diverse. Tenkte jeg skulle prøve å se hva som var på den men har støtt på noen problemer. Jeg plugger den opp, med strøm og IDE kabel (it's old!) og hører at disken spinner. Men den dukker ikke opp i hverken Min Datamaskin eller Disk Management. Er disken gått til helvete, eller er det noe annet som er galt? EDIT: Nå funker den plutselig. Merkelig, men jaja Endret 18. juli 2013 av steketermometer Lenke til kommentar
Spoki0 Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Dette ble en kort tråd. Sikkert bare gammel harddisk som bruker lengre tid på å starte skikkelig opp. Lenke til kommentar
steketermometer Skrevet 18. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2013 Dette ble en kort tråd. Sikkert bare gammel harddisk som bruker lengre tid på å starte skikkelig opp. Det skal sies, at til min store overraskelse, var det aldeles ikke den disken jeg trodde det var. Er ihvertfall ikke mitt innhold på den. Fant bare en haug med bilder som jeg aldri her sett, med personer jeg har NULL anelse om hvem er. Hvordan det er mulig, aner jeg ikke. Ingen i huset som vet hvem sine bilder det er. Nesten litt skummelt. Disken har vært i en eske på loftet i flere år nå. Og nå er den full av bilder jeg ikke aner hvem er sine! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå