Mr.FOXHOUND Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Det er ikke noe Nintendo-spill, det er et MSX spill! Lenke til kommentar
Döden Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Det er ikke noe Nintendo-spill, det er et MSX spill! MG ja. Men ikke MGS Lenke til kommentar
Bralt Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Du får en GC for under tusenlappen snart, med mindre du er ekstremt fattig så ser jeg ingen grunn til å ikke kjøpe GC for MGS:TT+flere andre eksklusive titler... Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Er det flere enn meg som syntes at den linken i post 1 ligner skummelt mye på MGS til PS1 ? Lenke til kommentar
Road|Dogg Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Eeeh! Du vet vel at det er en remake av akkurat det nevnte spillet. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Nei det viste jeg ikke. Skal det være akkurat samme storyen? Hva er poenget? Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Nei det viste jeg ikke. Skal det være akkurat samme storyen? Hva er poenget? Bedre grafikk, spillmekanikken fra MGS2, bedre AI, nye steintøffe cut-scenes av en japansk filmskaper. Lenke til kommentar
Zeldamaster Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Dette spillet må jeg ha! Men er det noen som vet datoen på når spillet kommer til Norge? :-? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Det skulle vel kommet rundt jul, egentlig?! Men det er utsatt. tothegame.com UK RELEASE: TBA | US RELEASE: TBA Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Hei Jeg syntes å ha lest at Twin Snakes kommer i neste år,rundt april mnd er det sant? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Mars UK release tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå