Gintoki Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Kan man bruke en note 2 stylus på en S4? For fikk muligens ikke mer for iphone som jeg muligens har en kjøper for enn det jeg trudde Så går for en S4 isteden. Men kan man bruke en note 2 stylus på den? Eller er det bare note som støtter slike? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 (Er det forresten slik å tolke at du har en S4, men ønsker en Note 2 i stedet? Jeg har en relativt strøken Note 2 som støver ned, og bytter den gladelig i en S4. For meg er Note alt for stor.) Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 19. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2013 (endret) (Er det forresten slik å tolke at du har en S4, men ønsker en Note 2 i stedet? Jeg har en relativt strøken Note 2 som støver ned, og bytter den gladelig i en S4. For meg er Note alt for stor.) Nei, har ikke en s4 skal bytte min iphone 5 64gb med en kompis sin s4 i morra for tenkte litt på note 2, men så har den bare 720p skjerm, mens s4 har 1080p. Planen var note 3, men så var ikke en brukt iphone stort mere verdt enn en s4 Endret 19. juli 2013 av Gintoki Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 (endret) S-Pen som kommer med Note, virker kun på Note telefonene, skal du ha stylus til S4 må man gå for Samsung sin C-Pen. Men C-Pen virker desverre ikke like godt som S-Pen på Note. Tipper vi får se S-Pen på flere produkter enn kun Note ettervært, ganske kult produkt. Litt om hvordan S-Pen virker. Endret 19. juli 2013 av Backpfeifengesicht Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå