Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Noen som har noen tips å gi en noe rådløs stakkar?

Anbefalte innlegg

Hei.

Om noen har noe fornuftige råd og tips å gi meg så ville jeg blitt en gladlaks igjen. :D Det er ei jente som jeg for en veldig god stund siden sendte en melding til uten noen form for respons. Melding var ikke av den grisete, skumle eller slemme typen. Bare "hei, du virker som ei trivelig jente som det ville vært koselig og bli kjent med" type melding.

Dette er ei jente jeg så vidt har hilst siden vi har veldig mange felles venner som jeg stadig vekk møter ute på byen, men jeg har ikke noen annen kontakt med de. Så jeg kjenner hun overhode ikke, men hun aksepterte en venneforespørsel fra meg på Facebook.

Jeg er på ingen måte en desperat type så det at det ikke var noe respons på det plager meg ikke nevneverdig mye eller holder meg våken. Men jeg har fortsatt lyst til å bli kjent med denne jenta. Noen tips til hva slags oppfølgingsmelding jeg kan sende? Alternativt om jeg kan/bør gjøre noe annet.

Det er noe eget ved denne jenta merker jeg siden jeg normalt ikke legger så mye i det til vanlig. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er helt enig med deg i det. Og vanligvis så benytter jeg meg ikke av hjelpemidler. Men et lite problem er jo at jeg ikke ser hun oftere enn en gang eller to i året. :p

Da sier jeg til deg som til meg selv. Hvis du er dum nok til å ikke snakke med henne nå, ser du henne nok ikke igjen.

Lenke til kommentar

Hei.

Om noen har noe fornuftige råd og tips å gi meg så ville jeg blitt en gladlaks igjen. :D Det er ei jente som jeg for en veldig god stund siden sendte en melding til uten noen form for respons.

Hun har allerede glemt deg. Les spørsmålet/setningen din selv.

Melding var ikke av den grisete, skumle eller slemme typen. Bare "hei, du virker som ei trivelig jente som det ville vært koselig og bli kjent med" type melding.

Her selger du deg billig. Lyser needy lang vei. Hvilken melding ville JB sendt til en fan f.eks.?

Dette er ei jente jeg så vidt har hilst siden vi har veldig mange felles venner som jeg stadig vekk møter ute på byen, men jeg har ikke noen annen kontakt med de. Så jeg kjenner hun overhode ikke, men hun aksepterte en venneforespørsel fra meg på Facebook.

Nei, you don't say thaaat? Det er jo det jenter har MINST terskel for å gjøre...

Jeg er på ingen måte en desperat type så det at det ikke var noe respons på det plager meg ikke nevneverdig mye eller holder meg våken.

Jo.

Men jeg har fortsatt lyst til å bli kjent med denne jenta. Noen tips til hva slags oppfølgingsmelding jeg kan sende? Alternativt om jeg kan/bør gjøre noe annet.

Spør om dere skal ta en kaffe til uka, ingen svar da, eller initiativ til kontakt fra hennes side er det samme som at du har tapt. Personlig så ville jeg glemt jenta. Men lykke til.

Det er noe eget ved denne jenta merker jeg siden jeg normalt ikke legger så mye i det til vanlig. :p

Kanskje fordi du ikke har så mange jenter i livet ditt ellers?

Lenke til kommentar

Hei.

Om noen har noe fornuftige råd og tips å gi meg så ville jeg blitt en gladlaks igjen. :D Det er ei jente som jeg for en veldig god stund siden sendte en melding til uten noen form for respons.

Hun har allerede glemt deg. Les spørsmålet/setningen din selv.

Melding var ikke av den grisete, skumle eller slemme typen. Bare "hei, du virker som ei trivelig jente som det ville vært koselig og bli kjent med" type melding.

Her selger du deg billig. Lyser needy lang vei. Hvilken melding ville JB sendt til en fan f.eks.?

Nei, you don't say thaaat? Det er jo det jenter har MINST terskel for å gjøre...

Jeg er på ingen måte en desperat type så det at det ikke var noe respons på det plager meg ikke nevneverdig mye eller holder meg våken.

Jo.

Men jeg har fortsatt lyst til å bli kjent med denne jenta. Noen tips til hva slags oppfølgingsmelding jeg kan sende? Alternativt om jeg kan/bør gjøre noe annet.

Spør om dere skal ta en kaffe til uka, ingen svar da, eller initiativ til kontakt fra hennes side er det samme som at du har tapt. Personlig så ville jeg glemt jenta. Men lykke til.

Kanskje fordi du ikke har så mange jenter i livet ditt ellers?

Takk fot et utfyllende og seriøst svar, "Den utvalgte". :)

Lenke til kommentar

Det at hun ikke svarte deg på den første meldingen viser nok at hun ikke har en umiddelbar interesse for deg. Da er det vanskelig å nå frem via sosiale medier, meldinger, og egentlig alt som ikke er ansikt til ansikt. Jeg vil heller anbefale å prøve finne ut hva slags interesser hun har, og ta den tilnærmelsen når dere møtes. Det er ingen magisk formula som får noen til å like deg, dessverre.

Lenke til kommentar

Det er ingen magisk formula som får noen til å like deg, dessverre.

Du liker det ordet du. Synd at selve påstanden er feil igjen.

Ring henne. Si at dere skal [sett inn ønsket aktivitet] på [sett inn ønsket dag] klokken [sett inn ønsket klokkeslett]

Hvorfor spørre når du kan kommandere...?

Nei, send melding slik (som er en invitasjon, men ingen ordre); ''Hei! (navn på Cafe) på søndag? Kan fra klokken 17''. Elns.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...