superdigg Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Trenger litt hjelp til å avkrefte/bekrefte en teori. Etter en diskusjon (ikke engang spør hva diskusjonen gikk ut på... :wink: ) med en del kamerater så kom det frem at hos de fleste av oss var ordninga i pungen at venstre testikkel henger litt lavere enn den høyre MEN hos to venstrehendte så hang høyre lengst ned!!! Er det virkelig sånn at testikler henger diagonalt lavere i forhold til "go-hånda"? Meg: Høyrehendt og venstre testikkel lavest. Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Ikke for at jeg er noen lege eller medisinsk ekspert på dette, men det er vel vanlig at den ene henger litt lavere enn den andre ja, men hvilken det er det skal jeg ikke si for sikkert! *Spørre venstrehendte kompiser* :-? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Jeg er venstrehendt! Håhå, nå er du spent! Men nei, jeg gidder ikke skjekke akkurat nå Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Jeg er venstrehendt! Håhå, nå er du spent! Men nei, jeg gidder ikke skjekke akkurat nå Samme her :-) Er også venstrehendt(det som er best vettu..), men gidder ikke måle nå Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 er venstrehendt jeg og, men det er visst høyrehånda som er blitt den heldige utkårete som go'hånda. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Erm, vel...helt vannrett henger da de færreste...tror jeg... Lenke til kommentar
farke Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Meg: Høyrehendt og venstre testikkel lavest. Heh, jeg er høyrehendt og har en lavere høyre testikkel Lenke til kommentar
superdigg Skrevet 26. september 2003 Forfatter Del Skrevet 26. september 2003 Heh, jeg er høyrehendt og har en lavere høyre testikkel Hmm f@en da. Kanskje du er unntaket som bekrefter regelen evt. underbevisst venstrehendt Lenke til kommentar
EC Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Erm, vel...helt vannrett henger da de færreste...tror jeg... Det har vel sin HELT logiske forklaring! *klink* *AAAAAAUUUUUOOOOÅÅÅÅÅÅåååååååå-piiip-* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå