redface Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Heisann! Fikk ny bærbar pc fra jobben her om dagen. Som vanlig var det forhåndsinstallert WinXP der, men jeg liker å ha kontroll over det som ligger der, så jeg formaterte alt og installerte på nytt WinXP-pro. Alt fungerer som det skal... nesten :oops: Da jeg skulle smekke usb-disken min i den, så fikk jeg bare opp ikonet med "Trygg fjerning av maskinvare" nede i hjørnet, mens jeg ikke finner den i "Min Datamaskin". Har testet med usb-mus og keyboard der og de fungerer som bare julingen! Prøvde å putte den i en annen pc som hadde alt forhåndsinnstallert fra fabrikkanten og der tok den disken. Er litt usikker på hva i svarte jeg skal gjøre. Noen som har hatt lignende problem? Er snakk om en HP Compaq nx9010. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Lønna til lærlinger suger dritt!! Mere lønn & flere fridager! ikt lærling du og? Lenke til kommentar
redface Skrevet 26. september 2003 Forfatter Del Skrevet 26. september 2003 Jepp, men please hold deg til topicen. Plages noe sinnsykt. Må jo få overført all mp3'en fra den gamle bærbare til den nye... Og seff ett og annet program som jeg ikke gidder å laste ned på nytt og drivere jeg vanskelig får tak i... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå