Teza Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 (endret) Har sagt min mening og du får bare akseptere det. Hadde du snakket om postbanken kunne jeg vært enig i at denne burde vært lagt ned. De trenger 3 dager for å føre penger mellom 2 kontoer, kundebehandlere forteller deg at du er dum når du ikke vil la banken bestemme fra hvilken konto og hvor ofte det skal trekkes penger til boliglånet ditt og så videre. Det at en bank lukker nettbanken sin i 2,5 time på et tidspunkt hvor så og si alle kundene sover er ikke et problem, for de alle fleste av brukerene dems. Men for all del, du har rett til å ha din egen mening du også, og i dette tilfellet er det ingen hensikt i at vi fortsetter å diskutere dette, for vi vil ikke bli enige. PS. det er helt andre kriterier jeg bruker i valg av bank, og YA Bank er kåret som den beste på lønnskonto 7 år på rad. Her kan du lese litt mer om dette. De er dog ikke så gode på lån derfor valgte jeg Skandiabanken til dette for noen år siden. Endret 21. juli 2013 av Teza Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Tviler på Skandiabanken noensinne kommer til å slå Statens Pensjonskasse når det kommer til boliglån. Men selv renta på boliglån kommer langt ned på lista når ya bank gjør noe så tilbakestående som å ha åpningstider på en virtuell digital (nett)bank.. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 (endret) De er avhengige av å kjøre oppdateringer mot andre banker, leverandøren av login tjeneste har sine oppdateringer mm så forstår godt at en bank kan ha behov for litt tid hvor alt dette kan bli gjort. Da synes jeg også at tidspunktet er svært godt valgt. Vedlikehold og oppdateringer = ok, og nødvendig på avanserte systemer Klarer ikke å håndtere kunder når betalinger går hver natt = ikke ok, dårlig systemdesign Det er ingen grunn til at det ikke skal være mulig å logge inn i nettbanken, se saldo, overføre, betale og andre vanlige funksjoner selv om baksystemer jobber. Om nye transaksjoner legges inn bør det være et køsystem (buffer), ikke at systemet er utilgjengelig. Noe annet er amatørmessig, og får en til å tenke på hvordan resten av systemene deres er om de ikke klarer noe slikt engang. Endret 21. juli 2013 av Occi 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå