Kiiips Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Hei. Jeg har fått kløe i begge ørene som følge av mye bruk av øreproppene fra handsfreet og fra ørepropper som jeg bruker i forbindelse med studier. Jeg kan ikke slutte å bruke øreproppene heller fordi jeg trenger jo de daglig. Er det noen som likevel har tips til hvordan jeg kan unngå ørekløen? Takk for svar. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Ikke at jeg vet hva dette kan komme av, men du kan jo prøve å bytte til "tupper" i et annet materiale. For eksempel Comply Foam. Lenke til kommentar
Kiiips Skrevet 21. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2013 Takk:) Noen flere tips? Lenke til kommentar
bbios Skrevet 24. april 2020 Del Skrevet 24. april 2020 Gaammeel tråd, Men noen som har tips om noe sånt finnes i Norge ? Annet matriale en kan prøve på buds.. Gikk greit med sånne EarPods , men øret likte ikke tuppene som går helt inn Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 24. april 2020 Del Skrevet 24. april 2020 Google øreskylleballong Min redning til når jeg sover med silikonørepropper Genial oppfinnels. Lenke til kommentar
bbios Skrevet 24. april 2020 Del Skrevet 24. april 2020 Taurean skrev (25 minutter siden): Google øreskylleballong Min redning til når jeg sover med silikonørepropper Genial oppfinnels. Hehe.. takk for tipset men dessverre gjør skylling d nesten verre for min del ? Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 24. april 2020 Del Skrevet 24. april 2020 bbios skrev (40 minutter siden): Hehe.. takk for tipset men dessverre gjør skylling d nesten verre for min del ? Kanskje du ikke gjør det helt riktig? Men kanskje best du tar kontakt med fastlegen for tips hvis det er noe kronisk. Lenke til kommentar
bbios Skrevet 24. april 2020 Del Skrevet 24. april 2020 Taurean skrev (10 minutter siden): Kanskje du ikke gjør det helt riktig? Men kanskje best du tar kontakt med fastlegen for tips hvis det er noe kronisk. vært å skylt hos legen før, ik noe bra resultat av det.. må vel bare selge og kjøpe sånne som ikke har silikon tupper.. synd egentlig, for likte ellers de jeg har nå. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 24. april 2020 Del Skrevet 24. april 2020 bbios skrev (8 minutter siden): vært å skylt hos legen før, ik noe bra resultat av det.. må vel bare selge og kjøpe sånne som ikke har silikon tupper.. synd egentlig, for likte ellers de jeg har nå. Gjorde du det over tid? For hvis du gjør det over tid, og hvis du lar øra få lufte ut litt før du bruker proppene, så tenker jeg at det bør ha en effekt. Med over tid, mener jeg over dager og uker, og etter hver gang du har brukt propper i perioder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå