Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Henten min nye P157S i dag fra Multicom og CDen som fulgte med er ikke av Windows 7. Og p[ nettet finner jeg ikke drivere for W7. Eller stotter W7 Windows 8 drivere takk Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 ftp://multicomftp.webmercs.com/Drivere/Laptop/Kunshan/P15xS%20og%20P17xS/Windows%207/Driver/ Multicom har ihvertfall mappe for win 7 drivere på nettsiden sin. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 (endret) Takk! Haaper dette er riktige drivere. haha ser en fra Multicom leser traaden EDIT: Men er kleint at jeg ikke fikk med drivere til W7. Endret 18. juli 2013 av Slettet-INkUtP Lenke til kommentar
Multicom Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Hei! Det er klart vi følger med på forum. Det er viktig for oss hva dere tenker og mener. Det hender rett som det er at dere andre vet mer enn oss. Da lærer vi noe nytt! Når det gjelder denne saken, så legger ikke CLEVO med dette i sitt kit, så vi har gjort det tilgjengelig som OC-Freak viser. Det er tydeligvis for dårlig at ikke WIN 7 driverne ikke følger med i pakken, så skal jeg ta det opp med de andre på huset. Kanskje noe vil skje med saken i fremtiden! :-) Ha en flott kveld! Jørn Multicom 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Takk^^^^ Testet Far Cry 3 og kjører på Ultra med gode FPS : ) Men skal bare game dark souls nå uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå