Karmali Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Har vært på leiting etter hybel i Tromsø en liten stund nå og tror jeg har kommet fram til den kommet fram til den konklusjonen at det omtrent er en taktisk umulighet å komme i kontakt med utleierne. noen som har tips til Hvordan jeg kan få tak i hybel (sito er ute av bildet her)? all hjelp vil settes veldig pris på. Satt å vurderte om jeg skulle gå på leiting etter noen som ville være villig å gå sammen i å leie et hus for å få til et bokollektiv også, men vet ikke hvor vanskelig det blir å få tak i hus for dette heller Lenke til kommentar
t_xtra Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Boligmarkedet i Tromsø er sprengt for tiden. Den beste muligheten din er kollektiv, garantert flere i samme situasjon, sito eller kjøpe selv. Utleiere får gjerne over 200 henvendelser :/ . Hva skal du gå? Lenke til kommentar
Karmali Skrevet 18. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2013 har merket at boligmarkedet er litt sprengt. synd at de enda ikke har fått fikset nok studenthjem enda de skryter over at de har lagd så mange nye. Skal studere Sosiologi, men sliter litt å få tak i hybel. Er forresten en fjomp i SiTo som sa at jeg får hybel fra dem og at jeg bare skulle slappe av. så 2 uker senere så finner vi ut at det aldri var sjans for meg å få hybel. så det var 2 uker intens leting, 2 uker se litt rundt i tilfelle men ikke gjøre noe ta det rolig og nå har jeg hatt full panikk i 2 uker her på grunn av det. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 tror du blir å slite med å finne dessverre.. men prøv å se litt her også: https://www.facebook.com/groups/til.leie/ Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Fikk selv nylig leilighet i tromsø etter å ha hatt annonse i avisa nordlys. Utleiere vil ikke legge ut hybler/leiligheter for da får de 2-300 telefoner. De ringer heller ett par stykker fra avisen og avtaler visning. Lenke til kommentar
Karmali Skrevet 19. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2013 skal ha et par innrykk i avisa selv får se om noe dukker opp. Lenke til kommentar
mjosef Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Har selv søkt rundt hele Tromsø uten hell. Tenkte derfor å prøve å finne noen å leie med, da det virker som om det er en del fler leiligheter med to eller fler soverom som har ganske bra standard, men til ca. samme pris som hyblene. Ta en titt her om du er interessert: http://uit.no/tavla/artikkel/344710/noen_som_onsker_a_teame_opp_for_a_leie_leilighet Lenke til kommentar
thiho Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Hva skal man gjøre dersom man ikke finner et sted å bo i? Det er jo helt umulig i Tromsø .. Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Hva skal man gjøre dersom man ikke finner et sted å bo i? Det er jo helt umulig i Tromsø .. De innlosjerer folk på brannstasjonen der....... Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Annonse på Finn og hybel er genialt, det er som de sier over, de mest rutinerte utleierne finner folkene før visning, istedenfor å få x antall tilfeldige folk på visning. Lenke til kommentar
Karmali Skrevet 22. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2013 jeg la ut overalt da, leie/ønskes leid på facebook, nordlys, sendte mail på alle finn annonsene. fikk først nå til helga svar på en og tror jeg har vært relativt heldig med det jeg har fått tak i nå vil anbefale folk å ha en omdekkende beskrivelse av seg selv, virker som det hjelper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå