Arodem Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Vil doble innsamlede Kickstarter-penger med nytt fond. Les hele saken Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Å lansere denne i Norge hadde jo vært idiotisk. Muligens de kunne solgte 3-4 stk på Brio i Oslo, men det hadde nok vært alt. Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Er eier av en Ouya. Er et spennende produkt, så langt noen gode spill. Ønsker flere online muligheter, mulig den blir solt også. Håper selvsagt på noen unike spill. Skal iaf kjøpe meg Sonic CD. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Har hatt lyst på Ouya lenge, men godt mulig jeg venter til neste generasjon. Eller den etter der. Er jo bare ett år mellom dem... Lenke til kommentar
Icenor Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Tok det lang tid å få den shippet fra Hong Kong til Norge? Min har vært i transit siden 14/6 Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Tok det lang tid å få den shippet fra Hong Kong til Norge? Min har vært i transit siden 14/6 har fått min for over 1 måned side, best og spore opp kva som har sjedd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå