Nux Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 (endret) Hallo. Da er jeg ferdig med en fantastisk og underholdningsrik serie: Breaking bad. Dette er den beste tv-serien jeg har sett! Slik er ranking listen: 1.Breaking bad. 2. The walking dead 3. Prison break Hva skal jeg se nå? Jeg har sett de seriene ovenfor. Endret 18. juli 2013 av Mrfantastic Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 LOST Tidenes beste serie. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Hvis det er spenning du er ute etter så er jeg enig i LOST, men jeg liker også 24 og Homeland. Ellers: Suits, Californication, Entourage, Modern Family, House og Friends, Lenke til kommentar
maikenflowers Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Breaking Bad er jo ikke ferdig ennå, da! Men Sherlock ... DEN må du se Lenke til kommentar
Nux Skrevet 18. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2013 vet, men det er en stund til de siste episodene er på plass! Uansett, jeg leter etter en spenningserie, slik Breaking bad, prison break, og tWD har vært. Tusen Takk for tips folkens, skal se gjennom tipsene Er fortsatt åpen for flere tips. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Breaking bad begynner jo igjen snart. Men ja; Lost, Dexter, American Horror Story. Lenke til kommentar
Nux Skrevet 26. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2013 Breaking bad begynner jo igjen snart. Men ja; Lost, Dexter, American Horror Story. Ja, akse, men det er kun 8 episoder igjen Jeg skulle ønske jeg kunne slette hukommelsen å se breaking bad på nytt :/ Lenke til kommentar
Spider Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 (endret) Du kan jo heve nivået litt og gyve deg løs på kvalitetsserier som Sopranos og The Wire. Endret 26. juli 2013 av Tony Chu 1 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Breaking bad starter opp igjen 11. August. Har du ikke sett Game of Thrones enda, anbefaler jeg å se alle sesongene av dette til nå. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Støtter The Wire, Sopranos og ikke minst Oz. Prison Break kan gå og legge seg. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Den første sesongen av Prison Break knuser det meste, inkludert The Wire og Sopranos. 1 Lenke til kommentar
zeetings Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Ja, akse, men det er kun 8 episoder igjen Jeg skulle ønske jeg kunne slette hukommelsen å se breaking bad på nytt :/ har tenkt det samme så mange gang! hadde lett betalt 2000 førr å glemme alt for så å se den på nytt! =D Lenke til kommentar
TMB Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Nå har Breaking Bad begynt igjen så nå kan du jo se på det Lenke til kommentar
Nux Skrevet 14. august 2013 Forfatter Del Skrevet 14. august 2013 Ja, men bare 7 episoder igjen, DET ER LITE! Lenke til kommentar
Akse Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Har akkurat sett 3 episoder av Under the dome. Anbefales. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Støtter The Wire. Obligatorisk serie. Lenke til kommentar
Knut Lavngard Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Den første sesongen av Prison Break knuser det meste, inkludert The Wire og Sopranos. Dei fyrste 13 episodane var jo ganske bra (men ikkje slik at det knuser dei beste seriane der ute), men så var det slutt. Las i ettertid at nettopp dei første 13 episodane var planlagt på førehand, og at det var kun meininga det skulle vera 13 episodar i utgangspunktet. Men så fekk dei fornya kontrakten, og resten fann dei opp etter kvart. Vart ille. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Synes ikke det er noe merkbar kvalitetsforskjell etter de 13 første. Om noe så er sesongen aller best mot slutten, med unntak av den siste episoden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå