Arodem Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Rad Crew lader opp til nye konsoller ved å trekke frem glemte perler. Les hele saken Lenke til kommentar
JohnnyAS Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Ny cast, yay! Ble ferdig med alle gamleepisodene av radcrew/neoncrew/retrocrew i går 1 Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Ny cast, yay! Ble ferdig med alle gamleepisodene av radcrew/neoncrew/retrocrew i går Du er en skikkelig trooper! Takk for at du hører på. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Visste det var en sammenheng mellom Last Of Us og Enslaved. Fjes animasjonene er så forbanna lik. Synd at ting må ha zombier for og slå an. Enslaved var jo et praktfullt spill. Har begynt og gå igjennom siden deres og hører på mye gammelt før jeg går på jobb. 1 Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Spilte gjennom Spec Ops - The Line for par måneder siden. Kan absolutt annbefale det ettersom det også kan fåes billig til PC og har faktisk ganske lekker grafikk til å være en konsollport. Men foresten det er ett TPS, Third Person Shooter spill ikke ett FPS spill. Spillestilen i Spec Ops er mere lik Gears of War enn Call of Duty. Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Spilte gjennom Spec Ops - The Line for par måneder siden. Kan absolutt annbefale det ettersom det også kan fåes billig til PC og har faktisk ganske lekker grafikk til å være en konsollport.Men foresten det er ett TPS, Third Person Shooter spill ikke ett FPS spill. Spillestilen i Spec Ops er mere lik Gears of War enn Call of Duty. Jeg skulle faktisk til å kommentere at Stian og Aleks de sa "FPS" men jeg bestemte meg for å bare kjøre episoden videre Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Visste det var en sammenheng mellom Last Of Us og Enslaved.Fjes animasjonene er så forbanna lik.Synd at ting må ha zombier for og slå an.Enslaved var jo et praktfullt spill. Har begynt og gå igjennom siden deres og hører på mye gammelt før jeg går på jobb. Konge! Det er mange episoder i arkivet, mye å ta av. 1 Lenke til kommentar
fantimans Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Vil påstå at den stinkende haugen med eselmøkk som kalles Final Fantasy XIII-2 fortjener å forbli oversett. Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Vil påstå at den stinkende haugen med eselmøkk som kalles Final Fantasy XIII-2 fortjener å forbli oversett. Nå var ikke den på lista, hvis du hører episoden Men er uenig, jeg liker det spillet mye bedre enn XIII. Lenke til kommentar
CrazySheep Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 For meg personlig var Spec Ops bortkasta penger. Gameplayet var helt middels og på grunn av ingen lyd i cutscenes fikk jeg ikke med noe av storyen. Fullførte det aldri, da jeg er ganske lei av middelmådige amerikanske krigspill. Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Enslaved: Odyssey to the West var det første jeg tenkte på når det gjelder undervurderte spill denne generasjonen. Spec Ops: The Line har jeg ikke prøvd, men ser det blir tilgjengelig på Playstation Plus i august. Lenke til kommentar
Ralzar Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 (endret) For meg personlig var Spec Ops bortkasta penger. Gameplayet var helt middels og på grunn av ingen lyd i cutscenes fikk jeg ikke med noe av storyen. Fullførte det aldri, da jeg er ganske lei av middelmådige amerikanske krigspill. Heh. Det er noe ganske annet enn ett middelmådig amerikansk krigsspill, men det er selvsagt vanskelig å skjønne når du ikke har lyd på filmsekvensene Jeg har ingenting til overs for spill som CoD, MW osv, men digget Spec-Ops: The Line. Til tross for at selve spillet er litt "meh." Til alle som vil spille noe litt anderledes, anbefaler jeg å spille Spec-Ops: The Line på lett vanskelighetsgrad og følge med på historien. Spillet er relativt kort så lenge du ikke blir sittende fast på vanskelige partier. Endret 22. juli 2013 av Ralzar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå