mfb Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Fant en gammel bok fra 1894 da jeg ryddet i et gammelt hus. Boka er i relativt god stand. Den heter Ved korsets fot av C.H Spurgeon. Er denne verdt noe muligens? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Det kan hende. Du får ta den med til noen antikvariat og spørre. Ikke alle gamle bøker er like interessante. Jeg har flere bøker fra 1600 til 1800-tallet, og ingen antikvariater har vært interessert i dem, siden de ikke tror de vil finne noen andre som er interesserte i dem, så i stedet har jeg dem stående på hedersplasser i bokhyllene mine. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Jeg har flere bøker fra 1600 til 1800-tallet, og ingen antikvariater har vært interessert i dem Nei, sjeldent og gammelt er ikke det samme som salgbart. Men skulle tro at noe mer museumsaktig ville ha bøkene dine? F.eks. Nasjonalbiblioteket. Jeg vet ikke om de har råd til å betale for gamle bøker, men kanskje hvis det er noen de virkelig vil ha? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 He-he, jeg tar de helst selv uansett, det er bare foreldrene mine som maser om at jeg skal selge Holbergs epistler, gamle bibler og "prestepina", i stedet for å ha dem stående i bokhyllene mine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå