Gå til innhold

Seagate GoFlex Home


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Kjøpte for et års tid siden denne:

http://www.proshop.no/Nettverksharddisk/Seagate-FreeAgent-GoFlex-Home-2238291.html?utm_source=kelkoo&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite

 

I hovedsak lagrer jeg bilder og noen filmer på denne. Når jeg prøver å logge meg på internt på nettverket virker det til å være veldig tilfeldig om jeg i det hele tatt "ser den" på netteverket.

Men den fungerer bestandig om jeg logger inn eksternt. Har nå et stabilt og bra nettverk(5Ghz), så bør ikke ligge der. Er det eventuelle innstillinger jeg må gjøre på PC?

 

Ettersom dette er så ustabilt, er det også problematisk å overføre bilder(Tar mye bilder, med store bildefiler). Om jeg nå ikke får til den interne biten bedre, er det da en måte å overføre bilder direkte til Goflex med usb? Den har en Usb kontakt for å kunne sette inn en bærbar HDD, men kan denne også brukes om jeg kjøper usbkabel som passer mellom pc og denne, slik at jeg eventuelt kan overføre direkte fra pc via usb?

 

Tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei og takk for råd.

jeg skriver inn "Cifs nfs" i nettleseren, da skjer det ikke noe annet enn at jeg får tillslag på forskjellige nettsteder. er det i nettleseren du skriver dette?

 

Jeg har en Router: Netgear WNDR3800. kan noen eventuelt si noe om hvordan jeg går frem om jeg må gjøre noe inne i routern?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...