VH97 Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Hei. Jeg fikk elgato i dag, og lurer på hvordan man kan livestreame på twitch med den. Jeg får det til, men etter ca. 1-2 minutter går bare kanalen min automatisk offline uten at jeg gjør noe. Hva skal jeg gjøre for at den ikke skal gå offline? Lenke til kommentar
VH97 Skrevet 18. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2013 Her er en video av problemet, om det var dårlig forkart over. http://www.youtube.com/watch?v=rfvqoGKi2dg&feature=youtu.be Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 (endret) Elgato har endel glitcher i livestream softwaret sitt, kan du ikke bruke xsplit eller open broadcaster isteden? Endret 18. juli 2013 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
VH97 Skrevet 18. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2013 (endret) XSplit er vel bare til Windows, så får vel prøve "Open broadcaster" da. Men Open broadcaster var visst også bare til Windows. Får vel bare vente til Elgato oppdaterer programmet til neste gang da, for å se om problemet fikser seg for meg. Dette skjer jo hele tiden, og ikke bare en gang. Har ikke hatt en livestream på over rundt 1-2 minutter. Endret 18. juli 2013 av VH7 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Wirecast er og et streame program som fungerer godt til Mac, vet ikke om de har støtte for Elgato da men du kan screen region'e det om du har god nok Mac. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå