Mr. Hermonella Skrevet 18. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2013 Jeg ville ha startet på codecademy.com, der har de veldig fine turtorials du kan ta Lenke til kommentar
process Skrevet 18. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2013 Takk men jeg har ikke paypal, jeg er ikke gammel nok. Skjønner, da er nok budsjettsituasjonen en litt annen. Og hvordan lager jeg nettsiden, kan du gi meg video, helst ikke på nedlasting, helst YouTube Jeg ville nok gjort som Mr. Hormonella foreslår. Lenke til kommentar
deacticated-124897123 Skrevet 19. juli 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juli 2013 (endret) Skjønner, da er nok budsjettsituasjonen en litt annen. Går det ann å betale rett fra visa kort da? Jeg ville nok gjort som Mr. Hormonella foreslår. Jeg skal gjøre det, håper det er brae tutorials. Men kan jeg betale rett fra visa kort? Endret 19. juli 2013 av MagnusHD1 Lenke til kommentar
process Skrevet 19. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2013 Jeg skal gjøre det, håper det er brae tutorials. Jeg tok en titt, de ser ganske bra ut. Det er litt å lære, men kult at du vil. Ikke sikkert det er så dumt med en bok heller, og kanskje noe foreldrene dine synes det er bra å sponse deg med. Men kan jeg betale rett fra visa kort? Det kan du veldig mange steder på nett, pleier ikke være noe problem Lenke til kommentar
deacticated-124897123 Skrevet 20. juli 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. juli 2013 (endret) Jeg tok en titt, de ser ganske bra ut. Det er litt å lære, men kult at du vil. Ikke sikkert det er så dumt med en bok heller, og kanskje noe foreldrene dine synes det er bra å sponse deg med. Det kan du veldig mange steder på nett, pleier ikke være noe problem Man trenger ikke alltid betale for ei bok, har en for å lære c++ på iBooks (iPad) Og jeg har visa kort så jeg håper det går ann på de to som ble tipsa. edit: jeg mener visa, ikke vosa. Endret 20. juli 2013 av MagnusHD1 Lenke til kommentar
deacticated-124897123 Skrevet 20. juli 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. juli 2013 fortsatt ikke løst Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 21. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2013 Selv har jeg hatt samme IP hos telenor i flere år nå.. "Hvordan lager jeg nettsiden" Å forklare det i én video går rett og slett ikke. Begynn å tenk selv framfor å slenge alt på andre Lenke til kommentar
deacticated-124897123 Skrevet 21. juli 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juli 2013 Selv har jeg hatt samme IP hos telenor i flere år nå.. "Hvordan lager jeg nettsiden" Å forklare det i én video går rett og slett ikke. Begynn å tenk selv framfor å slenge alt på andre Hva Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå