cenenzo Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Er det smart av meg å bytte min iphone 4 32 gb hvit + 1500 kr mot en iphone 5 hvit 16gb ulåst med power button som ikke virker? Han har ikke kvittering! Han sa at knappen virka først i starten om du trykka på kanten, men nå virker den ikke lenger Ville du ha gjort det? Takk for alle svar jeg kan få! Han ga meg frist for å bestemme meg idag. Sn0wstar Pålogget Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 (endret) Nei, ville ikke gjort dette. Om knappen ikke fungerer er dette i værste fall fuktskade. Da får du null hjelp fra apple. + uten kvittering har du null garanti, om telefonen plutselig dør om 2 uker eller 2 dager er du uten mobil og det er ingenting du kan gjøre Endret 18. juli 2013 av Gjest Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Nei Lenke til kommentar
Faller Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Som de andre sier; behold telefonen din. Mvh Faller Lenke til kommentar
cenenzo Skrevet 18. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2013 så vanskelig det skal være å få byttet til seg en iphone 5 Lenke til kommentar
Faller Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Hva med å selge din egen først, og så kjøpe iPhone 5? Da slipper du å potensielt motta en defekt telefon Et mellomlegg måtte du sannsynligvis betalt uansett. Mvh Faller Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 (endret) Som Faller sier, selg din egen telefon først, også kjøp telefon for pengene du får. Jeg gjør det hver gang jeg kjøper ny, ca. 1 gang i året Endret 18. juli 2013 av Gjest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå