Tullegutt Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Filler'n... Jeg skal oppgradere, men er så innmari usikker på hva jeg skal velge... Kan noen hjelpe meg litt mer på vei. Setter pris på all hjelp/råd jeg kan få. Det jeg er usikker på er hvilke hk jeg skal velge. Jeg står mellom 2 forskjellige, som begge blir anbefalt av forskjellige i forumet. Disse er det. Abit NF7-S V2.0 Hovedkort Socket A SATA - nForce2 Ultra400/MCP2-T, ATX, Firewire Og: Asus A7N8X Deluxe/GD hovedkort Socket A - nForce2 Ultra400/MCP-T,Dual LAN,Firewire Ellers kunne jeg tenke meg disse: AMD Athlon XP2500+ 1.833 GHz Barton - Socket A 333MHz bus, 512kb og: TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 1024MB Dual Pack - Kit w/two matched PC3200 CL2.5 DDRs Håper noen har synspunkter på hva som er best/passer sammen. Eventuelt om jeg bør kjøpe noe helt annet... Maskinen skal brukes til spilling,surfing og film. Hilsen Tullegutt Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 skal du overklokke? hvis ja gå for Abit hvis nei gå for Asus ellers ser det bra ut:) Lenke til kommentar
Morten_M82 Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Ville gåt for A7N8X kortet Lenke til kommentar
Tullegutt Skrevet 26. september 2003 Forfatter Del Skrevet 26. september 2003 Regner med at jeg skal overklokke.. Må vel nesten det med så fin prossessor vel.. Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 da går du for abit:) Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 da går du for abit:) ps husk å kjøp en god cpu kjøler (Thermaltake Silent Boost) nydeli god:) Lenke til kommentar
Tullegutt Skrevet 26. september 2003 Forfatter Del Skrevet 26. september 2003 Hvor får en kjøpt denne viften da.?? Thermaltake Silent Boost Har sjekket på microplex, men de har den ikke inne..De skulle fått den inn 19/9-2003 men den er fortsatt ikke inne på lager. Microplex holder til like borti gata her jeg bor, så det hadde vært kjekt å slippe porto fra noen andre enn komplett, siden det er der jeg har tenkt til å handle de andre komponentene. Komplett og psdata fører vel ikke denne viften. Hilsen Tullegutt. Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 du må nok vente til de får den inn:) jeg skal selv bestille den når de får den inn:) lykke til med dataen ps: skriv ei melding når du har overklokket den maksimalt å er fornøyd:) gjerne ordentlig tilbakemelding:) nr41659921:) Thomas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå