G Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 (endret) Da det ser ut som at prisleiet har stabilisert seg omkring kr 200,- for nokså lik trafikkmengde mellom flere operatører så lurte jeg på hva som er det beste valget. Jeg hadde en veldig ustabil telefon pga. innstillinger, og fant dette ut like etter at jeg byttet til en av de store. Har null bindingstid og står helt fritt. Valget jeg har i dag er Telenor sitt dJuice. På en måte angrer jeg kanskje noe på det valget. Litt pga. forskjellige ting: 1. 5-siffer tvang er jo helt ekstremt i grunnen. De har programmert serverne sine til å avvise at man ringer med +47+FYLLNUMMER+5-SIFFRET. Det synes jeg er dårlig kundetilfredshetspolitikk for de som gidder lete og skrape seg fram til alle 8-SIFFREDE alternativer til de 5-SIFFREDE. Altså blir et delspørsmål. HVILKE OPERATØRER HAR IKKE DENNE SPERREN? 2. Telenor vet vi har nokså ivrig overvåkning. Men, med DLD så har vel alle blitt pålagt det uansett. Men selv om det er situasjonen. FINNES DET OPERATØRER SOM DRIVER MER NØKTERNT MED OVERVÅKNING? Fordi overvåkning med grunnlag i å kunne ha en markedsfordel å selge mer er ikke bra for konkurranse og for forbrukerne. Telenor er jo helt ekstreme på overvåkning sier dere jo rett ut i nyhetsbildet på HW.no. 3. Så til fordeler. Hvilke operatører har hvilke fordeler, siden det er og blir noe av det lille ekstra de kan selge sitt abonnement basert på, siden produktene mellom "alle operatører" er blitt så kliss like? Endret 18. juli 2013 av G Lenke til kommentar
G Skrevet 18. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2013 (endret) 4. kikker på faktura nå fra dJuice, og ser at det er en fryktelig høy kostnad å snakke med kundeservice der. Endret 18. juli 2013 av G Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå