V. Haugen Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Musikktjenesten til Google har åpnet på den sørlige halvkule.G'day, Google Play Music! Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Hvorfor i alle dager skal Norge bli nedprioritert fordi vi har tilgang til WiMP, Spotify "og flere tjenester som ligner på disse"? Jeg kjøper/hører ikke på musikk, men sånn bullshit blir jeg bare forbannet på. Lenke til kommentar
Jeg er dum! Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Jeg ville gjerne hatt muligheten til å bruke Google Play Music fullt ut. Har prukt VPN for å registrere Gmail-en min til bruk i Play Music, men får bare tjenesten der jeg kan streame min egen musikk fra Googles servere... 1 Lenke til kommentar
Jext Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Hvorfor i alle dager skal Norge bli nedprioritert fordi vi har tilgang til WiMP, Spotify "og flere tjenester som ligner på disse"? Jeg kjøper/hører ikke på musikk, men sånn bullshit blir jeg bare forbannet på. Sier seg vel selv at de velger de markedene hvor det er størst sjanse for profitt før de markedene hvor konkurrerende aktører allerede er sterkt representert. 1 Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Jeg ville gjerne hatt muligheten til å bruke Google Play Music fullt ut. Har prukt VPN for å registrere Gmail-en min til bruk i Play Music, men får bare tjenesten der jeg kan streame min egen musikk fra Googles servere... Registrerte meg gjennom VPN jeg og, og får til å bruke alle funksjonene. 1 Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Du må få google til å akseptere kredittkortet ditt som amerikansk i tillegg til at du må bruke VPN, men når du først får aktivert tjenesten vil det fungere fint. Jeg var i USA da tjenesten ble lansert, og har full tilgang til 8 dollar i måneden :-D Lenke til kommentar
Venator Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Jeg fikk alle google play tjenestene på mobilen sånn plutselig. "Play Bøker" "Play blader" etc. men de forsvant så snart jeg koblet meg til internet. Lenke til kommentar
AndyBroke Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Har brukt play musikk siden det kom ut og er generelt sett veldig fornøyd hittil. Det jeg savner mest i forhold til spotify er å kunne lagre sanger på ekstern minnekort. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Du må få google til å akseptere kredittkortet ditt som amerikansk i tillegg til at du må bruke VPN, men når du først får aktivert tjenesten vil det fungere fint. Jeg var i USA da tjenesten ble lansert, og har full tilgang til 8 dollar i måneden :-D Tror alle som har det nå har det for 8 dollar, i og med at det ikke er lansert i Norge Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Jeg kjøper/hører ikke på musikk, WTF????? Lenke til kommentar
Jon Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Du må få google til å akseptere kredittkortet ditt som amerikansk i tillegg til at du må bruke VPN, men når du først får aktivert tjenesten vil det fungere fint. Jeg var i USA da tjenesten ble lansert, og har full tilgang til 8 dollar i måneden :-D ...men kun på data'n da eller? Du får det vel ikke til å funke på telefonen som med Spitify premium? Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Jaggu, der har jeg books. (Danmark). Men siden jeg har en Kindle Paperwhite kan jeg ikke si det gjør noe for meg. Prisen i Australia minner forsåvidt om prisen på Spotify i USA, de får det også til nesten halv pris i forhold til oss... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981734 Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Dumt at Google ikke lanserer i alle "vestlige" land samtidig... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Sier seg vel selv at de velger de markedene hvor det er størst sjanse for profitt før de markedene hvor konkurrerende aktører allerede er sterkt representert. Ja, la Spotify og lignende tjenester få enda bedre fotfeste før de lanserer her. På sikt masse penger å tjene på det. 1 Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 (endret) ...men kun på data'n da eller? Du får det vel ikke til å funke på telefonen som med Spitify premium? Fungerer helt fint på telefonen. Har mulighet til å bruke all access og lagre musikk offline. Endret 23. juli 2013 av EirikLF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg