dasbass79 Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 http://www.itavisen.no/nyheter/nokia-htc-og-blackberry-er-de-p%C3%A5-d%C3%B8dsleie-80332 Hva tror dere? Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Trur heller på; Nokia blir "spist" opp av MS = Ms kommer med egne telefoner (lite sannsynlig) HTC kommer fortsatt til å holde seg en stund til, etter min kunnskap har de ikke begynt å kutte ned på staben. Blackberry kommer kanskje til å krympe men holder seg i live (sannsynlig) Lenke til kommentar
dasbass79 Skrevet 18. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2013 Nja Microsoft har jo nylig prøvd å kjøpe Nokia, men de sa nei.Hva Htc driver med lurer jeg fælt på.De har jo noen knall telefoner?Blackberry vet jeg lite om.Trodde de var borte jeg Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Er jo ikke akkurat nytt dette fra itavisen og Trond Bie. Ikke akkurat første gangen han lir av seg dritt om både Nokia, WP og MS 1 Lenke til kommentar
agvg Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Nå er de ikke akuratt noen pengemaskin.... http://www.digi.no/919833/nytt-milliardtap-for-nokia Kvartalstallene som Nokia offentliggjorde i dag viser en omsetning på 5,70 milliarder euro, ned 24 prosent fra andre kvartal i fjor, et driftsresultat på minus 115 millioner euro og et nettoresultat på minus 227 millioner euro (1,8 milliarder kroner). Alt er ikke mørkt: Underskuddet er langt mindre enn for et år siden, da Nokia bokførte et tap på 1,4 milliarder euro. Underskuddet er også mindre enn analytikernes prognose på 259 millioner euro. På den andre siden ventet analytikerne en betydelig større omsetning, 6,4 milliarder euro ifølge Bloomberg. Og de siste ni kvartalene har Nokia tapt rundt 5 milliarder euro. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Lurer på hvor lenge det er før Nokia gir sjefen sparken, han snakket om brennende plattformer men det ser ikke ut som han var noen spesiellt dyktig brannslukker..... Regner med MS er desperate, faller Nokia så kollapser jo omtrente hele satsningen på WP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå