Espen Jansen Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Rørleggerne bergtar rollespillsjangeren nok en gang. Les hele saken Lenke til kommentar
StigtriX Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 (endret) Dette spillet overrasket meg positivt Det koster kun 299,- på Lefdal og Elkjøp, så løp og kjøp! "og det var slik Mario og Luigi, de spretne italienske rørleggerne, tok steget til rollespillenes verden på begynnelsen av 2000-tallet". Tja... Super Mario RPG: Legend of the Seven Stars kom jo ut så tidlig som i 1996 til Super Nintendo Entertainment System i Amerika og Japan, og kunne importeres av entusiaster sammen med en konverter. Det ble desverre ikke utgitt i PAL-regionen før i 2008, via Virtual Console på Nintendo Wii. Endret 18. juli 2013 av Stigtrix Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Jeg er ca. 20 timer inn og storkoser meg. Så langt enig med karakteren. Kva er prisen på e-shop? 329,- Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Fikk dette i posten i dag og gleder meg veldig til å spille. De to andre spillene var jo kjempebra også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå