dgolan Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 (endret) Hei, Jeg prøver å lære meg å kode Java slik at jeg kan lære meg å lage apps. Har endt opp med et litt rart problem og skjønner ikke hva som er galt med denne koden. Noen som kan ta en titt ? Android Studio gir ingen feil men appen FC med en gang.. package com.example.myapplication; import android.os.Bundle; import android.app.Activity; import android.view.Menu; import android.view.View; import android.widget.Button; import android.widget.CheckBox; import android.widget.EditText; import android.widget.TextView; public class MainActivity extends Activity { final TextView txtTest = (TextView) findViewById(R.id.txtOut); final CheckBox chkTest = (CheckBox) findViewById(R.id.chkTest); final Button btnTest = (Button) findViewById(R.id.btnTest); final EditText etTest = (EditText) findViewById(R.id.etTest); String text = ""; @Override protected void onCreate(Bundle savedInstanceState) { super.onCreate(savedInstanceState); setContentView(R.layout.activity_main); chkTest.setChecked(true); chkTest.setOnClickListener(new View.OnClickListener() { @Override public void onClick(View view) { if (chkTest.isChecked()) { txtTest.setText("Checked "); } else txtTest.setText("Not Checked"); } }); btnTest.setOnClickListener(new View.OnClickListener() { @Override public void onClick(View view) { //etTest.getText().toString(text); text = etTest.toString(); // Reset(text); } }); /*void Reset(String text) { chkTest.setChecked(false); txtTest.setText(text); }*/ } @Override public boolean onCreateOptionsMenu(Menu menu) { // Inflate the menu; this adds items to the action bar if it is present. getMenuInflater().inflate(R.menu.main, menu); return true; } } Endret 18. juli 2013 av Dukes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå